Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday, 22 February 2017

KELEBIHAN KETUA AUDIT NEGARA YANG BARU

Tahniah! Akhirnya Malaysia memiliki seorang Ketua Audit Negara wanita! Yong sangka seorang Ketua Audit Negara wajar memiliki kelulusan sebagai akauntan yang berpengalaman.


Rupanya harus memiliki suami yang berani...

SUMBER

Yong jumpa beberapa slide yang ditulis oleh Ketua Audit Negara yang akan pencen. Yong kongsi tiga slide sebagai peringatan kepada pemimpin politik dan penyokong mereka:




SUMBER

Boleh ke ustaz? 

Boleh kot. Asalkan takde kena mengena dengan nyamuk, agas atau kambing.

4 comments:

  1. Kalau UMNO susah lah nak di percayai

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng ar yu yu percaya kat umno 101%

      Delete
  2. Yong, sy rasa nak mencarut je..pedap dah nak bersopan santun. Hari ibu ada, hari bapa ada, hari kekasih pun ada. Tak leh ke buat Hari Mencarut jugak. Pada hari tu dibenarkan mencarut sepuas-puas nya. Boleh nencarut pada sape2 yg kita suka ( tak suka ? ) 1 hari je dlm setahun.

    ReplyDelete
  3. Mungkin bukan dia buat kerja2 audit tu, kerja tu kasi kat auditor2 bawahannya...dia cuma tengok dan supervisior jer kot....lembu punya susu, sapi dapat nama gitu kot!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.