Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday, 26 February 2017

KEPALA MUFTI MANA YANG "EN. SOMI" NAK SEKEH NI? (VIDEO)

Sila dengar sendiri betul atau tidak dia kata nak sekeh kepala Mufti? Dengar sebelum ada yang tuduh media putar belit kata-katanya. 

video

Manusia ni kalau dah angkuh, tidak akan insof, walaupun Allah sudah beri amaran.

SUMBER

Sembang beli lori dan kapal terbang kamu boleh nafi; sebab takde video yang merakamnya. Tapi sembang nak sekeh kepala mufti ni, macam mana kamu nak nafikan?

Jangan kata Yong tidak hormat ulama. 

Yong amat hormat ulama jika dia mempamerkan akhlak seperti ulama.

6 comments:

  1. Sejak lahirnya Amanah, teman baca dan dengor, lebai-lebai ni bukan main celupar lagi mulut mereka, terutama sekali mulut mr predideng mereka.

    Kalu macam ini la akhlaq lebai-lebai bulan, tak perlu la mereka berpolitik, memang akan hancus sokongan kod parti mereka. Kita tunggu la PRU nanti mcmana keadaannya.

    Teman dan anak2 isteri teman,memg tkkn beri undi teman kpd parti mereka.

    ReplyDelete
  2. Samala kite. Pas hilang 9 undi di kalangan keluarga saya.

    ReplyDelete
  3. teman pun sokong kenyataan tuan..usah di bg undi je..biardia jd lebai malang

    ReplyDelete
  4. dalam quran ada cakap ke denda Ringgit Malaysia 100 ribu? kalau ada yg boleh tlg jelaskan

    ReplyDelete
  5. Pas ni parti takbur,bongkak dan lupa diri..tiada langsung akhlak islam dlm diri mereka..buat malu islam saja..sepatutnya pihak berkuasa kena ambil tindakan ke atas mereka yg jaja agama utk kepentingan politik dan diri mereka.

    ReplyDelete
  6. parti yang tidak takbur, bongkak, tak lupa diri, yang berakhlak islam tu parti mana ye En. Harun?? saya bukan dari Pas@ Umno@ Dap@ atau pap2 parti pun... hanya rakyat malaysia yg kerdil lg tak punya apa2.. saya cuma nak kita semua hidup bahagia dunia akhirat..

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.