Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 1 March 2017

GAMBAR LAWATAN RAJA SALMAN YANG DIGELAPKAN...

Raja Salman datang ke Malaysia sebab nak berniaga. Pastinya dia balik nanti dengan bangga kerana dah dapat 50% ekuiti dalam projek Pembangunan Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (RAPID) di Pengerang, Johor (Arab News).

Dia datang bukan sebab nak membersihkan nama Najib yang terpalit dengan skandal 1MDB dan mendakwa dapat derma RM2.6 billion dari Raj Arab (entah Arab mana?).

Gambar dengan PM 1Malaysia ada di merata-rata, termasuk gambar selfienya. 

Tak hairanpun.

Tapi gambar ini sah tiada.

Yong tolong kongsikan saja:

ALARABIYA 

Lelaki itu ialah Hussein Yee, Pengasas sebuah pertubuhan dakwah Al-Khadeem (http://www.al-khaadem.com.my/founder-president/)

Islam tidak mengenal bangsa, warna kulit mahupun status.

Islam itu INDAH.

Yang tidak indah hanyalah segeromolan manusia yang menyempitkan Islam dengan mengkafirkan golongan yang tidak sependapat dengannya. 

Berdakwah seperti yang dilakukan oleh Hussein Yee itu "Islamic cause" kan?

 EH, MANA FLOM? (ALARABIYA)

3 comments:

  1. Wahabi yg cabut lari ke US..........hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. beri contoh yg x wahabi dan berdakwah kepada non muslim seantero dunia? jgn berkata-kata bila dlm diri ada terpalit walau sebesar zarah rasa iri hati...dengki...

      Delete
  2. Langau dah di halau ke Yong

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.