Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 28 April 2017

MENGENALI YUSOF SOROS, TERIMA KASIH UMNO KERANA MEMBERI PELURU KEPADA PAKATAN HARAPAN

Dicut and paste dari blog parti sebelah. Terima kasih daun keladi ajer ler...

Adakah Yusof Soros lebih penting dari BN?

Posted by SnapShot at 4/28/2017



Lebih RM150 juta dalam bentuk wang tunai, kenderaan, aset dan dokumen. Ia termasuk RM41 juta wang tunai, RM12.6 juta di dalam akaun bank, 56 hak milik tanah, 7 kenderaan dll. Jadi mengapa nak halang?


Hal ini sudah rahsia terbuka hingga NST dan akhbar-akhbar lain laporkan di muka depan.

-------

An Umno politician close to the Malacca state administration is expected to be charged with corruption on Tuesday, a Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) source confirms.

The MACC last November seized more than RM150 million in cash, vehicles, assets and documents from the politician in its investigations into money-laundering.

This comes after a state executive council member in neighbouring Johor, Abd Latif Bandi, resigned after he was charged with corruption last week...

KUALA LUMPUR: A former special officer to the Malacca Historical City Council (MBMB) mayor is expected to be charged on Tuesday for corruption involving millions of ringgit linked to work contracts awarded by the local government.

The 56-year-old man who has a Datuk title was arrested in Johor by the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) in Nov last year for investigations and was freed on bail after spending several days in remand.

MACC sources confirmed the man will be taken to court on Tuesday to face corruption charges.

Following his arrest last year, the MACC seized and froze the suspect's assets worth over RM150 million in cash, vehicles and land titles.

The UMNO politician was booted out of his position at the mayor's officer shortly after his release and was re-assigned as a BN working official recently.

MACC to charge Datuk for corruption

Sampai kini, mahkamah telah keluarkan waran tangkap dan akhbar telah laporkan.



Hal ini sudah terbuka.

Kenapa ada pihak perlu untuk usaha lindungi Datuk Wira Mohd Yusoff Mahadi atau Yusof Soros dari berhadapan dengan mahkamah dan pihak berkuasa.

Isu ini telah jadi bualan netizen. Pembangkang yang kemarau isu di Melaka sudah ada modal untuk berpolitik.

http://theunspinners.blogspot.com/2017/04/adakah-yusof-soros-lebih-penting-dari-bn.html


Mengapa perlu beri peluru untuk pembangkang menyerang parti di Melaka dan boleh jejaskan kerusi BN di parlimen?

Penting sangatkah Yusof Soros kepada Dato Idris Haron hingga kedudukan politik UMNO dan BN sanggup dikorban?

********************

Tak sangka! Masih ada juga rare species daripada UMNO yang menolak rasuah.

Hmmm...Kalau betul-betul menolak rasuah, apa yang mengkomer tunggu lagi?

SILALAH TOLAK MO1.

Kura-kura dalam perahu.
Pura-pura tidak tahu.

Betul kata Chedet. UMNO dah busuk sampai ke usus. 



3 comments:

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.