Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 23 December 2011

CINTA TIDAK DIBALAS? (VIDEO LAGU)

Sekarang Hassan Ali naik pentas umno, iaitu TV3/4. Apa yang menghairankan? Selama ni sebagai pakar motivasi dia telah main dalam padang umno. Kalau tak main dalam padang umno mana boleh keluar TV (dulu, sebelum masuk PAS)?  Hassan Ali cuma luaskan padang permainannya ke padang PAS. Sebab tu dia jadi johan UG. Umno pun tak mengaku ada pasang jerat. Jadi jerat takde, kenapa terperangkap?

Hassan Ali bercakap benar. Dia tak terperangkap dalam jerat umno. Dia sengaja masuk. Sekarang dah tersumbat. PAS kena panggil tukang paip le.
Dah tersumbat ke?
Yong teringat pulak lagu Putus Sudah Kasih Sayang. Yong dedikasi kepada sesiapa dalam PAS yang masih sayang pada Hassan Ali.


Article berkaitan

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.