Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 12 June 2012

JANGAN JADI "ARTIS" LEMBU, MASIH SEMPAT UNTUK BERHIJRAH SELAGI MASIH HIDUP! (VIDEO)



Sekarang ni Yong tak tengok drama atau hiburan Melayu dan semua TV Malaysia termasuk Astro. Jadi Yong tak tahu nama mereka yang mengaku artis nih. 

Tapi dengarlah dan bacalah berita yang betul. Jangan jadi "artis" lembu. Jangan cakap ikut sedap mulut semata-mata kerana takut "rezeki" jadi "artis" tersekat.

Ikutlah langkah Pak Samad, Aisyah, Bob Lokman dan lain-lain yang bersama Pakatan Rakyat.

Marilah ikut kami berjuang mempertahankan harga diri, bebas dari rasuah dan segala penyelewengan SPR, FELDA, projek dan lain-lain.

2 comments:

  1. Salam Yong,
    Tak ramai 'artis' (huh artis?) kita yg cerodik!

    ReplyDelete
  2. Salam Yong Moh kembara,
    Yang buat keroje bangang tapi graduate lagi bengap!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.