Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 7 June 2012

GAMBAR MISBUN KAT KOPITIAM BOLEH PULAK?

Saper pun tak geli geleman masuk dan makan kat kopitiam ni, walaupun ada gambor Misbun tersenyum dekat lorong masuk. Bagi Yong, Misbun takle hensem macam Tom Cruise, tapi takpelah ye. Kita terima kurnia Allah seadanya. Tak payah makan tempeh banyok2 sebab nak cerahkan kulit atau suntik botok sebab nak tegang kulit. Yong dengan gembira masuk dan makan mee goreng kampung demer. Sedap weh! Yong bagi iklan free kat sini. 

Tapi bila tengok gambor bawah ni, Yong terus STOP. Bior betoi.

Pernah satu hari Yong nak beli keropok lekor. Tapi kat van itu ada gambor PM 1Malaysia. Bodyguard terus belok ke lain. Katanya, "Taknak pergi beli situ, nampak tak apa kat atas van tu?" Selain dari bodyguard Yong, tak tahu entah berapa ramai bakal pelanggan yang dah melencong ke lain disebabkan sekeping gambor!

TENGOK DALAM BLOG ADDIN /GREENBOC
Dulu heboh 1Malaysia pasei gambor beg nih. Budak-budak sekolah kena usong beg ni pergi sekolah. Kata tak boleh berpolitik dalam sekolah, tapi buat lain pulok.

SUMBER PRIAMALAYSIA

Yong penin dengan perangai BN yang pelik nih. Nak kempen pun bior le cerodek!

7 comments:

  1. SALAM YONG.... HE HE TIN NIH KALU JUAL KAT BESI BURUK REGA TINGGI LUAR BIASA KOT YONG HEEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam PUPPETS,
      Kot jumpa baik komer simpan. Satu hari mungkin masuk lelong antarabagsa, jadi jutawan weh!

      Delete
  2. BN/umno pernah cerdik ke...????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. You got it spot on, brother!

      Delete
  3. salam kenal Yong..

    biar betul kan depa ni.. kat mana2 nak tepek gmbaq dia.. haru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Azian Elias,
      Apa nak buat. dah teringin nak popular. Gitu ler.

      Delete
  4. Kita pakat ramai2 kumpul tin kosong tu. simpan dalam guni. Satu hari ajak kawan2 semua lambak tin2 kosong tu dan ramai2 pijak sampai kemek. Kalau boleh biarlah buat depan puak2 tu. Polis pun tak boleh kata kita pijak muka ketua depa.Apa macam??

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.