Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 9 June 2012

KALAU NAK NGAJOR OGHANG, DIRI TU MESTILE LEBIH CERODEK DARI YANG DIAJOR. KIH KIH KIH

Saje boring hujung minggu. Jangan komer belajor dari orghang cam video ni.


Cerita berkaitan disini. Maleh Yong nak komen apeper. Udah banyok orghang komen. Memang dasar oghang tak cerodek. Hidup menyusahkan orghang lain jer. 

MOH KITA HUMBANKAN DEMER YANG TAK CERODEK NIH KELUAR DEWAN PADA PRU13 NANTI.

2 comments:

  1. salam,

    betul tu kak sokong sangat, ade ke nk jadi guru spm cabuk pun tak skor, mcmmana die nk ajar murid2,

    bidang pendidikan adalah bidang akademik bukan bidang minat, ade ke logik ambil org akademik hancur masuk dlm bidang akademik.amek spm gred 3, spm satu 3A kebawah, 3kredit die sendiri pun bodoh! cemane nak suruh ajar murid2 jadi pandai,

    kiter slalu tgk american idol, minat tak menentukan seseorg bulih jadi penyanyi, begitu juga bidang guru, mana boleh main minat je, mesti LAYAK akdemiks skor baru boleh mengajar, klu tak, lbh baik ambil lembu mengajar klu lembu minat. ye tak,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam New Hope
      Kita tukor kerajaan supaya kita boleh naikkan gaji guru kepada yang lebih menarik. Banyakkan kelas dan ramaikan guru supaya jangan ada 1 kelas lebih dari 30 orang murid. Boleh?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.