Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 9 October 2012

BAB PELABURAN, ROSMAH LEBIH HEBAT DARI ANWAR IBRAHIM!

BERAPA HARGA RANTAI DAN PAKAIAN TU?

Patutle takde cerita hot tentang Rosmah sejak akhir2 ni. Ropernyer dia tengah sibuk dalam persiapan untuk memberi ucaputama bagaimana nak menabung macam dia. Wah! hebatnya Rosmah. Tentu Datin Seri Wan Azizah jeles kan? kan? kan? Hahaha! Untuk menunjukkan dia seorang usahawan yang berjaya maka pakaiannya pun kena gah dengan perhiasan yang bergantungan!

Isteri pemimpin wasatiyyah yang hebat!

Kan Mahyuddin kata Anwar Ibrahim bukan pakar ekonomi? Rosmah lebih pakar!

Masa depan rakyat 1Malaysia akan terus terjamin dengan adanya Rosmah!

Rosmah ke Doha kerana menghadiri Forum Pelabur Asia 2012 (IIF). Rosmah akan menarik pelabur ke Malaysia. Jangan komer tak tau. Keratan beritanya Yong copy paste di sini:
SIAPA KATA ROSMAH CUMA PANDAI BELI BEG SAHAJA?

Apesal tetiba raser loya ni? Yong nak pergi tandas kejap!

5 comments:

  1. Salam yong...

    Yong nak berisi lagi kot...?? Rezeki 2013..kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Baretta...

      Hahaha... gua pon saspek camtue gak... maybe Yong sedang "morning sickness" kot.... hahaha... jangan mare Yong.... hahahaha

      C++
      CipanTapirTenuk.Blogspot

      Delete
    2. Salam baretta & C++

      Rasernyer Yong kena allergic. Hahaha

      Delete
  2. Salam yong,
    Apa citer ramai yg anti dgn asmuni awi? Mcm2 diorang kata...teman org johor, cuma nak ambik tahu pkmbangan PR di sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam baretta,

      Udah lamer Yong dengor citer si asmuni nih. Yong dengor dari orang PKR. Orang PAS diam jer... Maklumler, wala'.

      Tak salah Yong dulu dia ade bela kuda. Rumahnyer tak jauh dari rumah adik Yong di Ipoh. Jadi selalu ler Yong lalu lalang depan rumahnyer bila balik kampung. Memang dia duduk tu kawasan rumah datuk2 jer. Tapi Yong tak kenal dia. Maknanyer Yong bukan kroni dia.

      Kot ia bebenor dia dah silap, Yong harap dia insaf.


      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.