Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 8 October 2012

USS GEORGE WASHINGTON ADALAH KAPAL PERANG KRISTIAN! MANA JATI? MANA MUFTI? (VIDEO)

Mesti komer tak percaya kan? Kot tak cayer komer tengok video ni. USS George Washington telah dikristiankan sejak tahun 1959 lagi. Oleh kerana dia keturunan kristian yang memusuhi Islam, sikitpun dia tak kisah apa dia buat kat umat Islam Iraq dan Palestin atau mana-mana tempat di dunia! Sejak tahun 1959, entah sudah berapa ribu dia bunuh umat Islam di dunia ini.

Sejak tu juga USS George Washington telah mutant kepada berbagai-bagai bentuk dan semakin canggih. Tapi tetap kristian dan perjalanannya mesti melalui proses pemujaan dan perasmian dengan memecahkan sebotol arak.

Buat apa dia singgah kat Malaysia? Ini psychic war menakut-nakutkan umat Islam?  





Jati, Isma dan mufti tak bimbang USS George Washington akan mengkristiankan rakyat Malaysia ke? Komer tak takut nanti Malaysia terpaksa tunduk pada zionis ke?

4 comments:

  1. Laaaa..kak Yong betul2 kasi kecoh sama itu gerombolan, tapikan yang dikristian kan itu di refer sebagai"She" so kak yong ajalah tolong settle kan pasal "he" perkasam,jati tok peti dah termakan roti najib da...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Muzani Noor,

      Ater, idak betoi ke Yong? Kan Kape tu dah dikristiankan oleh golongan penyokong zionis Israel.

      Bab perkasam tu, Yong raser demer terlebih peram. Dah busuk. Jati pulok ego semacam. Orang dah tegur logonyer yang serupe setan, tukor ler. Ini guna jugak logo itu. To peti pulok...alahai..kesian!

      Harap komer faham metafora Yong tentang kape tuh...

      Delete
  2. selagi USS George Washington tidak menganggu,menghina,mempersoalkan,mengugat,kepimpinan yang mulia PM juga keluarga(sahaja)...kami..PERKASA bersama JATI...akan.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz(bertindak mengikut arahan)

    ReplyDelete
  3. DeeDee Yong...

    Che tanya orang tue tue yang tabrani nak duduk kat Kuala Kangsor tue... ayor botoi yang dipecahkan tue samer ker dengan ayor botoi yang dier selalu togok... hahaha .... atau ayor mineral jer kot.... sparkling water... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.