Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 10 November 2012

BOS AGENSI PERISIKAN PUSAT LETAK JAWATAN KERANA MENYIMPAN GUNDEK


PAULA BROADWELL

DAVID PETRAEUS (TENGAH) SEDANG MENGANGKAT SUMPAH

Takdenya benda ni berlaku kat Malaysia. Ini cerita dari negara penyokong kuat zionist. 

David Petraeus meletakkan jawatan sebagai Pengarah CIA kerana skandal hubungan sulitnya terdedah. Presiden Obama telah menerima perletakan jawatan tersebut. Awek dalam gambor di atas ialah yang dikatakan menjadi punca bos CIA ni letak jawatan. Berita sepenuhnya di sini

Kat Malaysia, ada pemimpin parti yang sibuk sana sini menghina hudud dah mengaku ada hubungan sulit yang ditayangkan di video, tapi masih muka tak malu. Lebih dahsyat lagi dia mendapat sokongan pemimpin parti yang katanya mengamalkan maqasid syariah!

Dengornya VVIP/VIP yang beragama Islam pun ada yang menyimpan gundek (gundik).

Kat Malaysia menyimpan gundek-gundik ni halal ke?

Alahai negaraku!

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Dahulukala... Ketua Agama pon menyimpan gundik... tak mustahil lar ianya masih diamalkan sehingga kini.... hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Itule pasal. Negara kita banyak musibah. Buang bayi, rogol, sumbang mahram etc. Anak2 pemimpin perangai tak semenggah. Sampai bila kita harus bersabar?

    ReplyDelete
  3. huh. deme punya ha le yong. duniye demer punya. aje macam gampang peranga deme semue tu.yg betine pun same gemo beno nyongket ke sana ke mari . hambik ubat dijua dek org.. jadi gundek le! wakaka

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.