Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday, 8 November 2012

DAH TENGOK VIDEO NAJIB BUAT LAWAK BERSIH? MOH TENGOK VIDEO!

Ini dia PM 1Malaysia tengah buat lawak bodoh. Lawak orang yang tak pernah dikejar atau kena belasah FRU/polis. Tak pernah kena gas pemedih mata.





DARIPADA RATUS RIBU YANG TENGOK, CUMA 105 LIKES. KAH KAH KAH! 780 DISLIKES (KREDIT RIDZZAL)
Dah lama video ni kat youtube. Klik youtube berkenaan dan baca komen-komen penonton yang meluat! 

Selamat malam. Yong nak tidur. Letih tengok pemimpin negara macam ni!

9 comments:

  1. A'kum Yong

    Nampak macam orang tak betul jer?

    ReplyDelete
  2. Mana dia pernah kena sembur gas pemedih mata dan air kimia..... kena nasi kangkang kak mah tak perit Najib woi......setakat jadi bodoh dan bacul saja............

    ReplyDelete
  3. Ni bukan PM M'sia kita ker? Yg terkenal dgn haramjadah dia tu, kan?

    haha

    ReplyDelete
  4. Mmg betul asli, ori, pasti dan sahih LAWAK BODOH BANGANG DARI SEORANG PERDANA MENTERI YANG TAKUT BERDEBAT!

    ReplyDelete
  5. Takpe....buatlah lawak bodoh macam tu banyak2 lagi sebab kamu dah tak lama lagi dah.

    ReplyDelete
  6. Kita hantar ke Tampoi/Tanjung Rambutan dulu sebelum berihat panjang di Istana Sungai Buluh. Insyallah

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Yong, Im new. Boleh join bloglists Kak Yong tak? Link saya :
    unclemajid.blogspot.com
    Tqvm.

    ReplyDelete
  8. Salam semua pengunjung,

    Yong terkejut bila tengok video ni. Yong kesal kerana PM 1Malaysia menghina peserta Bersih. Walaupun tak suka perhimpunan Bersih, wajarnya dia melihat dari sudut positif, yakni, Bersih itu adalah maklumbalas Rakyat terhadap sistem SPR yang kacau-bilau.

    Bukankah baik kalau sistem SPR itu Bersih?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.