Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 11 November 2012

GEMPAR! SAH, MIC BAKAL PUTIH MATA DI PASIR PANJANG

AHLI DEWAN HIMPUNAN PENYOKONG PAS

Ramai menjangka MIC akan diberi tanggungjawab untuk merampas semula DUN Pasir Panjang, dalam Parlimen Lumut, yang kini dipegang oleh Ir Nizar Jamaluddin.

Komer tentu terkejut! Angin El Nino bertiup kencang menunjukkan MIC akan berputih mata, walau macam mana calonnya mengampu Kong Cho Ha! Ini kerana Kong Cho Ha pun dulu menang tahap nyawa-nyawa ikan sahaja. Kong Cho Ha kini sibuk mempromosi diri sendiri. Dia takde masa nak mempromosi calon MIC.

Kalau Ustaz Suhardi Safuan (PKR) bertanding mewakili PR untuk menentang MCA di Lumut, berkemungkinan besar Kong Cho Ha, geng anti hudud, pencinta AES, akan tersungkur! Jadi dia amat sibuk dan gelabah sekarang.

Bukan rahsia lagi UMNO mahu bertanding untuk DUN Pasir Panjang. Calon utama ialah Rashidi diikuti Dr Azizah. MIC jatuh nombor 3.

Mungkin ada yang menyangka Dr Azizah nombor 1. Oh tidak. Kenapa tidak? Kerana Rashidi Setiausaha Sulit Zambry. Kata omputih "male-bonding factor." Tapi kalau Dr Azizah kuat melobi Menteri Wanita, mungkin dia dapat jadi calon.

Tapi ingat! Rashidi dah pasang angan-angan tinggi. Dia takkan diam sahaja.

MIC? PEKIDA takkan tolong calon MIC.
Hanya Rosmah yang dapat tolong MIC untuk menjadi calon.
Jadi calon sahaja. Belum tentu menang.

Lihat keptusan PRU12 DUN Pasir Panjang:

N51 PASIR PANJANG

Jumlah Pengundi: 26, 557
Peratusan Kaum: M: 65.61% C: 14.69% I: 19.58% L: 0.12%
1. Mohammad Nizar Jamaluddin (Pas) (11,994)
2. Dr. S. Vasan (BN) (7,520)
Majoriti: 4,474
Jumlah undi: 19,923
Peratus mengundi: 75.02%

Undi rosak: 409

Jika 100% pengundi India turun mengundi calon MIC pun, dia takkan menang tanpa undi kaum Cina dan Melayu.

Sedangkan kaum Cina sudah bersedia menolak calon BN tak kira dia bangsa Melayu atau India.

Jadi, apa harapan BN?
Letak calon Melayu.

Kemudian mereka akan menfitnah Nizar derhaka kepada Raja Melayu. Itu saja modal mereka.

AYUH PERTAHANKAN DUN PASIR PANJANG DAN RAMPAS PARLIMEN LUMUT DARI SYAITAN YANG DIKENALI, GENG YANG MENGHINA ISLAM!

1 comment:

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.