KEKAWAN

KUALA LUMPUR

KUALA LUMPUR
JOM TENGOK WAYANG
Ini rumah Yong. Rumah Yong adalah catatan peribadi episod perjalanan hidup Yong. Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham. Rumah ini tiada juadah dan hiburan sedap-sedap. Hanya ada emosi disangga pemikiran. Kalau tak suka, tak payah singgah.

Friday, 11 January 2013

CADANGAN PEMBAIKAN BANNER "BIAR HILANG TANAH KUBUR" AMENO, KIHKIHKIH!

Heboh tersebar gambor banner ameno yang teramat bangang. Di sini Yong letak satu gambor banner dari blog Libang Libu. Hmmm...interesting juga banner ni. Tapi Yong raser ia tak cukup berasap!

GAMBAR 1: BANNER ASAL

Jadi, Yong cadang banner itu diubah seperti gambar 2. Siap letak gambor batu nisan dengan ukiran isyarat tangan! Pasti lebih berasap kerana menepati ciri-ciri yang demer amat suka.

GAMBAR 2: BANNER YANG TELAH DIUBAH-SUAI

Yong percaya kalau ameno naikkan banner camni, tentu ramai yang akan berhenti untuk melihat dengan lebih dekat. 

Gamaknya kerana itu demer asyik kebas tanah rizab Melayu dan pindahmilik kepada bukan Bumiputera. Contohnya komer tengok gambor 3.

GAMBAR 3: PERCUBAAN UNTUK KIKIS TANAH REZAB MELAYU OLEH UMNO

Tu dia...Ameno Puchong punya kerojer. Kununnya demerlah pejuang RMI (Raja Melayu Islam). Realitinyer demerlah petualang RMI! Baca citer seterusnya di sini.

Betul kata Chedet. Ameno dipenuhi gerombolan yang tidak waras. Sebab itu demer bangang tahap GABAN!

APA NAK TUNGGU LAGI?

JOM UBAH
TOLAK UMNO. TOLAK BN

5 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Puak UMNO nih memang tak perlukan tanah kubur... sebab diorang kalu mampus... mayat kena dibakar dan abunya dihanyutkan kat Sungai Gangges... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Tolong kenalpasti puak2 UMNO yang suka sangat kat banner tu. Bila diaorang mampus nanti, bakar ye mayat2 mereka jadi abu. Kalau tak ada mancis, cincang bangkai mereka bagi makan kat anjing ke, babi ke. Jangan lupa bungkus bangkai2 mereka dengan bendera dacing, kah,kah,kah.

    ReplyDelete
  3. pemimpin umno takperlu tanah kubur kerana mereka dah banyak tanah,,bolehla tanam ditanah sendiri,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  4. Geng diaorang tak mahu tanah kubur...sebab tak mahu hadap azab kubur...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.