Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 3 January 2013

INIKAH BLINK-BLINK YANG DIDAKWA DIBELI OLEH DEEPAK UNTUK DS WAN AZIZAH?

Dalam blog-blog pro PR heboh tentang invoice yang didakwa dibayar oleh Deepak untuk pembelian barang kemas FLOM. Blog pro-amneo juga tak mahu kalah. Demer pun photoshop invoice itu dan letak nama Wan Azizah. Kuikuikui! Tapi kantui! Komer bacale cerita invoice di ASD

Ikut tarikh, invoice tu tahun 2008. Bagi komer yang nak sangat tengok barang kemas DS Wan Azizah, Yong paparkan di sini. Hah ini dia gambar DS Wan Azizah diambil dalam tahun 2008 memakai barang kemas tersebut!

ITU DIA BLINK-BLINK BERGAYUTAN!

Ooopps! Bukan gambar DS Wan Azizah! Itu besan pompuan yang menggelarkan dirinya FLOM dan suami! Gambar di bawah ni baru DS Wan Azizh!...Wah! lagi banyak blink-blink!

BLINK-BLINK KAT TANGAN DAN JARI! FUYOH!

Sorry! Silap lagi. Tadi gambar pompuan yang mengaku FLOM tu. Nampaknya mata Yong pun bling-bling kerana melihat blink-blink yang terlalu banyak! 

Hah...di bawah ni baru betul gambar DS Wan Azizah diambil dalam tahun 2008, memakai blink-blink. Apa? Tak nampak?

DS WAN AZIZAH DAN BLINK-BLINKNYA

Hihihi! Tak sangka DS Wan Azizah juga suka memakai gelang kristal! Sama macam Yong dan beratus ribu Yong-Yong di seluruh negara. Kerana gelang kristal je Yong mampu miliki.

Tapi Yong tak beli kat mamat yang mengaku gelang kristal yang dijualnya ada kuasa magic.

Gelang kristal boleh dibeli di pasar malam di seluruh negara.

Jangan beli dari si peniaga Pakistan! Mungkin komer dapat gelang kaca atau plastik je!

Kahkahkah!

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Bagi blink-blink tue ader makna tue... hahaha.... Baek ader makna.... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Kihkihkih. Kot takde makna, takde orang heboh! Blink blink! aduhai blink blink!

      Delete
  2. wakaka... gelang kristal pun beratus yong oi... yang bawah seratus tak cantik.. masa mula-mula popular dulu mana ada kat pasar malam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...terpulang pada citerase komer. Kot nak beli emerald, ruby etc tentu main juta-juta. Beli jer yang biasa macam opal, turmaline, argate udah le.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.