Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 6 February 2013

GELOMBANG BIRU DI PULAU PINANG - TAKUTNYA!!!!

Akhirnya sampai juga gelombang biru ke Pulau Pinang. Nampaknya gelombang biru ini dibawa oleh wira Melayu, bukan wira Palestine.

Dalam ucapannya, Timbalan Perdana Menteri berkata, sudah sampai masanya dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), rakyat Pulau Pinang melakukan perubahan dengan memilih semula Barisan Nasional (BN) menerajui negeri itu. 

Menurut beliau, ini kerana BN telah banyak berubah dan melakukan pelbagai transformasi disebabkan setiap parti komponen yang ada kini jauh lebih kukuh dan mendapat sokongan rakyat. 

"Kerajaan yang ada kini adalah terbaik di dunia yang melakukan pelbagai kebajikan untuk rakyat dan tiada sebuah negara pun di dunia seumpama Malaysia. (UTUSAN MALAYSIA). 


BN telah melaksanakan berbagai transformasi. Tiada sebuah negara di dunia seumpana Malaysia, Buktinya orang Melayu Pulau Pinang telah menjadi kaya raya. Hahaha...



Contoh dan komen seterusnya boleh dilihat di sini.

Bukan hanya rakyat yang nampak kekayaan orang Melayu Pulau Pinang ni, perompak pun perasan jugak! Jangan kata Yong fitnah ye. Ini Yong cut and paste saja beritanya dari Sinar Harian. 

Bukan orang biasa boleh memiliki jongkong emas, weh!

Agak-agak hangpa apa business ketua pemuda UMNO Permatang Pauh ni, sampai kaya tangtu.


Hangpa nak balik kerajaan lama yang buat orang Melayu UMNO kaya, sedangkan rakyat miskin, hangpa pilihlah gelombang biru ni.

Tapi, kalau hangpa mahu keadilan, kebajikan dan perpaduan - takdak lagi orang kena tangkap tanpa bicara, tuduh orang dengan tuduhan mengarut macam liwat, fitnah yang berleluasa, hangpa jangan berpaling lagi.

BE AFRAID! BE VERY AFRAID!

JOM UBAH

TOLAK UMNO. TOLAK BN

4 comments:

  1. Replies
    1. Salam Libang Libu

      Yong baru balik Lubuk Merbau. Kesian demer. Orang muda jantan/tina udah takde. Tingge pompian tua je. Takde kerojer, kater demer. Makmur ke haper?

      Delete
  2. Bior bebenor? Jongkong 750g emas 999 kan ker? Tu aje dah bernilai >RM100k ! Geran tanah berapa bilai pulak? Takkan dia nak tanah lot rumah 40'x60' kot? Mesti lebih, mau 10 ekar tanah kebun sawit ker apa?

    Honda? Apa barang EX5 pun nak kepoh kan? Mesti Superbike ker apa ..tu tentu 50k lagi? Wow..blimey!

    Dasat sungguh kayanya dia .. Wah saya tumpang 'bangga' lah ada sorang Melayu (eh..mamak ker sapa dia ni?) extraordinarily berjaya, kaya among millions other ordinary Malays. Jadi program DEB tu berjaya la kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam hanz

      Ituler yang nak demer pertahankan!

      Dah tu Yong nak tanya jugak. Cukai pendapatan dan hutang ader bayor tak?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.