Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 28 February 2013

SESAPA YANG MABUK KERAJAANG PERPADUANG MEH TENGOK FAKTA INI


SUMBER DR HALIMAH

Mengapa Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa sibuk nak bentuk Kerajaang Perpaduang? Sebab demer nak menyelit dalam kumpulan yang kini seramai 19 orang ahli Majlis Tertinggi BN!

Sekarang ahli Majlis Tertinggi BN ada 19 orang. Nak jadikan berapa ramai ahli jika diwujudkan Kerajaang Perpaduang? 

Kekal 19? 
Tambah 2 lagi jadi 21?

Kalau kekal 19, sudah tentu ada mamat ameno yang terpaksa digugurkan. Jangan harap yang kafir tu mahu berkorban! Komer tetap minoriti!

Kalau tambah dua dari PAS (yang dua orang pejuang Islam tu), bilangan ahli Islam baru 10, masih  lagi minoriti!

Bagaimana pula kalau dalam mesyuarat ada ahli yang beragama Islam tidak hadir? Maklumle, demer kan sibuk memanjang??? Apa jadi dengan Maqasid Syariah?

Jadi, sedorle wahai pejuang-pejuang Kerajaang Perpaduang. Komer hanya akan melukut ditepi gantang jika berpadu dengan ameno!

Kalau komer tak faham jugak, tak payah bertanding dalam pilihanraya. Kerana ternyata komer tak pandai mengira (simple arithmatic).

JANGAN SERET PAS KE DALAM JERAT BN!

JADILAH HAMBA ALLAH YANG ARIF

TOLAK UMNO, TOLAK BN 

8 comments:

  1. A'kum Yong

    Mereka ni kat depan namanya saja ada Dr. tapi simple arithmatic pun meraka tak tahu

    Cerdik lagi lembu kondo!

    ReplyDelete
  2. apa nak dilayan 2 ekor langau nie, 2 ekoq penagih pil kuda & syabu tegar yg disaplai olih umnu, brahing ali, zaharin & zul kulim penagih herion tahap kritikal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam opisboi

      Isy! Is! Isy! Berat tuduhan miker ni.

      Bagi pandangan Yong demer ni mabuk kuasa, mabuk kepayang dan mabuk duit. Itu ler masalahnya...

      Delete
  3. Entah ler kak yong..idak kot.. Demer 2 ekor tu harus nakkan jawatan yg "special", lain dari yg lain. Jawatan tu demer ler 1st & last leh pakai post tu i.e. Menteri Hal Ehwal Perpaduan Nasional ker, Menteri Keselamatan Dalam Akidah ker, atau, koman koman pun jawatan tak rasmi tu takpa asalkan leh masyuk pojek after pojek main juta RM ler sana sinun !..Maklum ler, OKU (baca: Orang Kuat UG!!)..haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam hanz

      Ater, mana ada orang kerojer free. Semua nak pulangan. Cuma blogger PR jer yang sekang mata demi Allah. Heheheh, kekadang nak juga puji diri, kan?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.