Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 26 April 2013

VIDEO IBRAHIM ALI JADI PELAKON TERBAIK PRU13

TERIMALAH CINTAKU

Komer percaya ke video ni?

Ada beberapa kepelikan tentang video baru tersebar di internet, mengenai Ibrahim Ali yang berkata hanya orang gila sokong UMNO. Pada pandangan Yong, terdapat beberapa kemungkinan:
  • Ini mesti video lamer masa PRU12.
  • Video sudah diedit.
  • Ibrahim Ali sedang berlakon untuk mendapat anugerah pelakon lelaki terbaik sebuah drama arahan Tukar Tiub.
Ibrahim Ali boleh menang menjadi pelakon lelaki terbaik PRU13.

Semua di atas salah?

Sorry bro Tukat Tiub. Yong fenin sebab senario di Pasir Mas pelik. Bunyi nyanyian katak amat kuat! Selang seli dengan bunyi katak besor dari Kedah yang keluar masuk UMNO macam keluar masuk toilet sebab sembelit.

Kalau cerita warga pemimpin akar umbi Pasir Mas pada Yong betul (baca di sini), maknanya penyokong PAS sudah berkerat rotan dengan Ibrahim Ali.

Penyokong UMNO pula marah kepadanya kerana tidak memberi peluang kepada UMNO Pasir Mas dan memaksa calon demer "hilang" semasa penamaan calon. 

Jadi, dia hanya ada sekumpulan pengundi atas pagar.

Pengundi atas pagar di Pasir Mas tidak cukup "to make a difference" bagi kemenangannya. Lalu dia perlu berlakon, konon-kononya dia anti-UMNO.

Takkan pengundi Pasir Mas bodoh nak percaya?

Satu dunia tahu Ibrahim Ali calon Dr Mahathir.

Dr Mahathir sifu terulung UMNO!





Dey Perkasa Boss, Your act stinks.

JOM UBAH
TOLAK KATAK
TOLAK UMNO
TOLAK BN

No comments:

Post a Comment

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.