Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 28 April 2013

ZAHID HAMIDI BUAT LAWAK! HA HA HA...


SELAMATKAN AKU!

Ombak di Laut Sulu kian menggila nampaknya. Sepertinya ia ingin menelan pelakon-pelakon drama Pencerobohan Lahad Datu. Dari kenyataan "mereka bukan pengganas" sehingga ke "didalangi pembangkang" skrip drama sudah menjadi bercelaru.

Apapun, drama kalau tidak diselang seli dengan lawak tidak menjadi, jika kita nak namakan dia drama Melayu. 

Watak itu dipegang oleh Zahid Hamidi. Terkini dia berkata:

AHLI POLITIK MACAM INIPUN ADAKA?

Zahid kata dia taknak cakap sekarang siapa 3 pemimpin pembangkang yang jadi dalang Pencerobohan Lahad Datu itu. Dia nak tunggu selepas PRU13.

Hahaha...

Ingat! Sekarang takde pembangkang di Malaysia sebab Parlimen sudah bubar! Yang ada cuma kumpulan ahli parti Barisan Nasional  dan kumpulan ahli parti Pakatan Rakyat yang sedang bertanding dalam pilihanraya.

Lepas PRU13 siapa akan jadi pembangkang?

Siapa tak faham lawak Zahid Hamidi?

Kita tunggu pendedahan. Jangan Zahid mungkir janji.

JOM KITA BANTU ZAHID HAMIDI DEDAHKAN SIAPA 3 PEMIMPIN PEMBANGKANG DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU
TOLAK UMNO
TOLAK BN

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Zahid Hamidi tue bijak... dier sedang memasang lukah ... sambil tue membeli insuran hayat terbaek punya.... ingat balik 1998.... hehehe

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Sikitpun Yong tak percaya mamat nih. Dia politik perjuangan atau politik wang? kemer di Perak elior tau bebenor.

      Delete
  2. Si Zahid ni suka cakap melalut.. konon dia hebat, buat kerja bagus la ! Dia dgn Hishamudin Hussein Onn tu sama aje poyo, lembab, bermuka-muka..coz their inaction tu la punca Sabah mudah ditembusi PATI, juga dilanda lambakan pendatang Filipinos & jadi punca kematian anggota kita dlm isu "Lahad Datu".

    Hujung tahun lepas konon dia nak siasat kes kenderaan Rapid Intervention Vehicles (RIV) untuk the Special Forces Regiment! Orang lain beli murah ajer..Ni kes ketirisan, pembaziran ni takkan Zahid tak paham kenapa? Rasuah ler apa lagi. Mana dia kajiannya Zahid woii! Lame dah tunggu ni...Tu belum kes lain yg mana military equipment in stock pun kureng bagus - short in numbers,quality and specifications !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      Ada banyak isu Mamat nih. Cumer Yong tak nak malukan dia jer. Nasib Yong tak baik. Tok Ngah Yong sedara dengan dia. Cis!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.