Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 3 May 2013

BERANI MAJLIS PROFESOR NEGARA SANGGAH FAKTA VIDEO INI?

Yong hadir masa pelancaran MPN. 

Harapan para akademik ketika itu ialah untuk mempertingkat kualiti pendidikan dan penyelidikan di Malaysia. 

Yong harap MPN berdirilah sebagai entiti bebas. Bukan entiti cabang BN.




Harap profesor-profesor tengok video ini dengan tenang. Nilaikan secara objektif.

Jangan biarkan masa depan anak-anak kekal dalam kebangangan kerana mendapat maklumat yang tidak tepat dari BN.

Jangan biarkan karya akademik jadi lesu kerana para cendekiawan takut bercakap benar.

Tanyalah diri sendiri, sudah berapa banyak buku ilmiah yang mengupas dasar kerajaan di negara kita secara objektif dan kritis. Buku ilmiah yang boleh dijadikan bahan rujukan siswa di peringkat kebangsaan dan antarabangsa.

Jawabnya: TIADA.

Cabaran serius kepada MPN di sini

TUNGGU APA LAGI?
TUKAR TUKAR TUKAR
RAKYAT YANG BERKUASA

JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

2 comments:

  1. Aku dah lama tau cerita ini, Entah apa ke hei orang kampung aku kata pada aku "Kau apa tau umbun-umbun pun masih lembik nak nasihat orang yang lama makan garam" Aku hanya dapat berdoa kepada Allah supaya mereka ini diberi hidayah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kadri

      Sebabnya orang kampung cuma tengok TV dan baca utusex/berita hairan. Tak boleh salahkan demer. Tapi yang patut dipersalahkan ialah yang mengaku profesor tapi bangang.

      Di Universiti pulak berlaku cantas mencantas. Yang banyak soalan ditindas. Demerlah yang bersalah kerana tidak berani menegur!

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.