Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 19 May 2013

JANGAN MENGHASUT...

Budak ni kena tangkap. Katanya dia manghasut. Entah apa yang dia hasut, tak tahule pulok. Dia budak Melayu. Tinggal di Malaysia.

LAWAN DENGAN BUDAK?

Yang ini pulak dilantik jadi Timbalan Menteri. 

HERO INDIA?

Apa yang dia buat untuk Malaysia selain menghasut orang India?

USUNG GAMBAR MAHATMA GANDHI DI MALAYSIA

Bukan demo bawa bendera Malaysia, untuk tunjuk kesetiaan kepada bumi yang dipijak. Tapi bawa gambar bapa kemerdekaan India. Bukan menghasut ke namanya tu? Kemudian minta macam-macam. Bukan Yong cakap. Tapi Utusan Malaysia yang cakap.

GAMBAR PM DAN ORANG PUNJABI - UTUSAN NI MENGHASUT KE APA?

Kononnya Waythamoorthy tak tahu dia dilantik jadi Timbalan Menteri. Dia sedang berada di India. Porah. Nak temberang pun cerdik sikit ler.

Dey, rumah kamu di mana? Malaysia ke India?

Adakah dia mendapat sokongan masyarakat India dan Hindraf?

SETERUSNYA DI SINI

HINDRAF PUN TAK SIOR

Macam ini pun boleh jadi menteri ke?

2 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Hahaha... ader beza tue... satu menghasut tanpa lesen... satu lagi menghasut dengan lesen... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. 1 hasut nak jatuhkan imej, populariti undi UmNo-BN. Kena tangkap ASAP! Kesian !

    1 hasut untuk raih simpati kaum India kononnya tertindas di negara ni (some Malays tak tertindas ker?) tapi sebenarnya ternyata at the end of the day hanyalah untuk kepentingan diri & bbrp kerat kroni bila dia U-turn masuk BN & bawak sekali pengaruh/undi some quarters of Indians! Bravo!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.