Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 3 July 2013

WALAUPUN HARGA KEPALANYA 11 JUTA USD, KURT WESTERGAARD BELUM MAMPUS LAGI



Baru-baru ini Yong terbaca berita tersebar tentang Kurt Westergaard (77), seorang kartunis yang menghina Rasulullah melalui karikatur yang menggambarkan seolah-olah Islam itu mengajar terrorism.

Gambar karikator menghina itu Yong tak publish di sini sebab taknak terlibat mempromosi "hasil karya" si kafir-harbi ini.

Konon beritanya si kafir-harbi ini sudah mampus terbakar di sekitar tahun 2010. 

Tidak benar. Walaupun mungkin ada yang mengharapkan benar.

Tapi, Allah tentu sudah ada rancangan yang manusia tidak tahu kenapa memanjangkan usia makhluk yang membenci Islam ini. Kenapa rancangan membunuhnya gagal? 

Menurut satu berita, nasib Kurt Westergaard sebenarnya lebih teruk dari penghina Rasulullah yang duduk di Malaysia. Menurut berita ini, dia sakit teruk dan tidak boleh berjalan tanpa menggunakan bantuan. Berikut kenyataannya dari berita tahun lepas, bertarikh 19 November, 2012 :

KLIK UNTUK BACA (SUMBER NOISYROOM)

Kehidupannya ditemani derita penyakitnya. Tak tahu bila akan kojol.

BEGINI AGAKNYA GAYA KURT WESTERGAARD MENGGUNAKAN ZIMMER FRAME (KARTUN BUKAN DIA)

Tanpa apa-apa tindakan dari kumpulan yang mahu Kurt Westergaard mati, kini kartunis ini telah terpenjara oleh masalah kesihatannya yang serius. Penganalisis meramalkan bounty hunters akan kecewa kerana gagal mendapat 11 juta USD, harga kepala si kafir harbi ini. 

Allah dah mula balas perbuatannya. Dia akan lama menderita sebelum mampus.

1 comment:

  1. Taklah mulia seseorang/sesuatu yang Allah hina akan dia.

    Indeed !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.