Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 7 August 2013

AJK UMNO PUN DAPAT BAUCER DARI KERAJAAN SELANGOR DI BAWAH PAKATAN RAKYAT (PENGAKUAN VIDEO)

Lihat minit 4.00 dalam video ini. Wanita ini pernah jadi AJK UMNO. Tapi katanya masa itu dia tak dapat apa-apa langsung. Tak pernah! Katanya UMNO kalau bagi apa-apa tak menyeluruh...Apa maknanya tu? Pakatan Rakyat pula tak memilih bulu. Jelas, maknanya tiada diskriminasi.

Tahniah Pakatan Rakyat Selangor.

Memang berbulu mata UMNO tengok Selangor! Itupun kalau demer ada mata ler...Hahaha!


Pada pendapat Yong baucer ini lebih baik dari duit cash. Sebabnya? Dapat duit cash mungkin tak kemana. Boleh beli rokok, topup untuk beli HP canggih buat anak, tengok wayang dan lain-lain benda tak berfaedah.

2 comments:

  1. Yong...

    selamat hari raya dan mohon maaf zahir batin.

    pembaca setia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saam Tinta Bersuara

      Lemang pulut kuahnya kari
      Rendang tok ketupat nasi
      Selamat Hari Raya Aidil Fitri
      Maaf dimohon, maaf diberi

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.