Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 16 October 2013

AGAK-AGAK SAPER YANG SEGHONOK KALAU AZWANBRO KALAH?


YONG SUKA PEMBUDAYAAN ILMU DALAM KEPIMPINAN TU...JANGAN JADI KEPIMPINAN LANUN SUDAH

Tak sangka. Pemilihan Naib KP UMNO macam perlawanan bola sepak jugak. Boleh jadi seri!

Alahai...Nasib engko le Azwanbro. Engko kan Pengurus Seladang. Selari jer nasib engko dengan nasib si Seladang nih...

Kesian mamat nih, kena lempang kiri kanan oleh orang yang menyampah. Contohnya:

PERAK FA DAN POLITIK IBARAT KERETA DENGAN TAYAR, KIHKIHKIH

Apapun, Yong salut sikap keterbukaan mamat nih...Orang kutuk pun dia tak delet dari fesbuknya. Hmmm...

Pelik jugak kaedah pemilihan kali ini. Kononnya ikut sistem electoral college, tapi kenapa jadi begini?:

ADA SILAP MATA KE?

Komer ingat sape suka sangat kalau dia kalah? Jawapannya mungkin ada dalam blog pro-UMNO ini. Kalau minat bacalah sendiri. Menarik jugak.

http://yuseriyusoff.blogspot.com/2013/08/pemilihanumno13-tajuddin-pasir-salak.html

Yong sokong blogger ni yang menyampah kat Tajuddin Pasir Salak, 6 Million dollar man ni. Mamat kaki mencarut ni dah mula lantik anak menantu (perangai mungkin lebih teruk dari Chedet). Hentam lagilah. Tapi jangan ingat Yong nak UG pulak nuuuu.

Yong kat Ipoh ni...Anak buah (peminat bolasepak) tengah heboh cerita Azwanbro...

2 comments:

  1. Assalamu'alaikum kak yong.

    Sapa-sapa tolong le suruh si Azwan Bro ni urus team bola Perak tu elok elok saje, dulu. Besok besok Perak kena belasah lagi, jenuh le panggil SPRM check kot ada pemain ambik rasuah? Kepimpinan melalui teladan... kan? hehe

    Kasi Perak menang 1, 2 piala dulu, baru dia boleh menyibuk nak urus sesuatu, agenda yang lebih besor level negeri ke parti "setan" dia tu ke, apa.

    Berapa le bahagian setan deme tu ada? Bukan ker, 74 + 71 = 145 bahagian aje? Kenapa pulak tetiba ada 1 lagi? 73+73= 146...iskh iskh...Mengelirukan! Tu belum deme nak kira kertas undi 1 per 1 lagi, harus 20x kira kot baru dapat kira tepat betui.

    Ni le UmNo yang kononnya nak nampak deme tu junjung demokrasi, telus proses pengundian sangat tapi as we all know too well, UmNo penipu sejak berzaman ni, kalau dia tak tipu, memang tak sah.

    Tak ada politik wang@ rasuah kali ni? haha... tu lagi 1 lawak yang tentu laku di quote oleh peserta program Maharaja RajaLawak kat tv Astro tu...

    mmm... pasti ada ramai audien yang akan gelak terbahak-bahak berguling guling kat lantai tak dapat tahan gelak bila pelawak cakap "Orang UmNo tak sogok penyokong dia, depa anti rasuah ni.. sebagainya". Jangan ada yang mati kegelakan, sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hanz

      UMNO memang pakar silap mata. Tengok apa jadi kat Felda. Saham FGV kejap timbul, kejap tenggelam.

      Demer nak memperkasa ekonomi generasi muda, katanya. Memperkasa melalui apa? Semua orang tahu yang jantan ada txxxr tembelang 2 bijik ajer. Yang perempuan ada lembu...

      Demerlah nanti yang menggemukkan badan (literally) sampai jadi obese. Kepimpinan melalui teladanlah...Hahaha...

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.