Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 15 December 2013

VIDEO KISAH UMAR BIN ABDUL AZIZ: USTAZ DR ASRI

PERKONGSIAN RENUNGAN HUJUNG MINGGU


Di Malaysia banyak benda pelik:

Melawat Iran beberapa kali dituduh Syiah.
Menentang perbuatan khurafat dituduh Wahhabi.
Ambil Umar Bin Abdul Aziz sebagai ikon pemerintahan dimaki kurang ajar

PENGAWAL MACAM INIKAH YANG DIMAKSUDKAN USTAZ DR ASRI?

Penjelasan Ustaz Dr Asri tentang Wahhabi:
http://drmaza.com/home/?p=664

BN = BARANG NAIK

2 comments:

  1. Salam Yong

    Teman rasa frust dgn persepsi standard kakitangan gomen kebelakangan ni.
    Bila menteri cakap berdegar-degar, nak buktikan kata-kata dia tu benar, maka sang KSU diarah bagitau kepada orang ramai.

    Takpalah itu arahan. Tapi takkan tak cerdik sangat si KSU ni sampai tak leh nak bagitau si menteri yg buku prosidur mereka tak membenarkan benda-benda macam tu dibuat.

    Takpalah sebab kalau buatpun, polis bukan nak datang tangkap. Maka diceritakanlah bukti-bukti yg ditunggu-tunggu semua warga Malaysia. Apa jadi selepas tu? Digelakkan saja dek orang..

    Sebab dia sendiripun tahu yg benda tu lawak, maka tiada sesi soal jawab dgn para wartawan. Tetapi ditawarkan pencerahan oleh orang bawahannya. Seorang pegawai taraf PSU.

    Samada memang si KSU ni bodoh atau dia nak memperbodohkan orang, seperti dijangka, pencerahan tersebut menambahkan jenaka mengikut gred. Apalah yg nak diharapkan kepada seorang PSU, walaupun dia ada PhD. Jawatan pegawai paling junior. Bak kata omputeh, if you give peanuts, what you will get is monkey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Muhamad Daud

      Mengikut kekawan yang kerja dengan menteri, biasanya nasihat penjawat awam demer taknak dengor. Demer dengor nasihat si bangang kroni. Jadi terpaksale penjawat awam ikut kata menteri sebab takut hilang kerja.

      Alhamdulillah, kekawan yang bercakap ni semua dah keluar dari sistem bobrok itu dan kerja di tempat lain. Itu saja jalan keluar secara dignity bagi yang tak setuju dengan menteri. Sanggup mengambil risiko.

      Adakah KSU cerodek? Hahaha...ada di antara penjawat awam dan ahli politik ni Yong kenal semasa belajar di universiti. Idakle demer cerodek takat mana pun...

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.