Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 5 January 2014

DR MAHATHIR MENYESAL MENYOKONG NAJIB (VIDEO PENGAKUANNYA)

Ini baru kes nasi sudah menjadi bubur. 
Bila dia turun, Pak Lah menyerlah. 
Bila Pak Lah turun, Najib merudum. 
Nak kata apa? 
Mengapa Pak Lah kena penyakit tidur memanjang?
Ini satu persoalan yang semua orang heran.
Saksikanlah sendiri hasil percaturan Mahathir.
Sesal dahulu pendapatan...
Oh...sudah lupa?


4 comments:

  1. X pe melayu mudah lupa che det....sudah le duduk diam..mkn pencen 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kang kong

      Takdenya orang tua ni nak duduk diam2. Selagi anaknya tak jadi Menteri Federal...

      Delete
  2. TDM sebenarnya bukanlah dlm kategori 'sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna' tu, tetapi lebih kpd hanya dan asyik menuding kesalahan/kelemahan orang lain. Padahal semua kekecamukan yg berlaku ini adalah berpunca oleh dirinya sendiri. Dia masih lagi memiliki sifat ego yg amat kental dlm jiwanya dan cuba memesongkan hakikat sejarah, iaitu UMNO telah diporakperandakan oleh dirinya sendiri, untuk kepentingan peribadi dan keturunannya semata-mata. Tanpa pernah ada rasa bersalah pula tu, jadi nak sesalkan apa. Inilah individu yg mempelopori ungkapan "Perjuangan yg belum selesai" satu ketika dulu. Penentangannya sangat jelas kpd golongan bangsawan contohnya TAR dan TRH, Raja2 dan islam, ada sesiapa boleh nafi? Hakikat tetap hakikat, ia akan tersingkap juga akhirnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ahmad salleh

      Dia tak rasa bersalah, cuma sesal jer...Sesal kerana dirinya dan anaknya dipinggirkan. Sesal kerana silap dalam pencaturan politik. Sesal kerana perbuatannya dahulu terkena pada diri dan keturunannya. Sesal tanpa rasa bersalah, boleh?

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.