Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 5 January 2014

MUSA AMAN "MAMAI" ATAU...BERANIKAH DIA?

Komer baca sendiri apa Musa Aman, billionaire Sabah ini cakap ketika matanya celik:
MATA CELIK TAPI TIDAK MELIHAT

Harga barang naik, orang kampung tanam sayur sendiri dan cari ikan sendirilah.... Musa Aman nak cari ikan bilis untuk dihukum kerana menjadi punca kenaikkan harga barang. 

Berani Musa Aman tangkap Jerung?

SIAPA ORANG TENGAH TU? (SINAR HARIAN)

Link menarik:

2 comments:

  1. Kalo le bukan disebabkan didikan akhlak oleh mak, ayah dan cikgu2, maunye sampe keghing ayo liyo dah teman maki caghut si Musa tu. Aje nye mujo bebeno teman bekabo ni. Geghamnye tak tau nak cakap dah, macam mane menteghi boleh pikiyo ghope itu, tengin ke buat2 tengin? Ni tengah jeghih sesangat nahan sabo, kalo idak mau je teman tegheban si Musa tu ke lombong tingge kat Changkat Tin, hidup menyusahkan oghang buat meghonjang hape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ahmad salleh

      Sabo yob sabo.

      Musa Aman hatinya tak aman. Sebab tu dia melalut.

      Menteri, asal dari UBN tetap terencat akal demer. Hanya tahu mengkayakan diri sendiri. Cakap tak serupa bikin.

      Kalau nak maki, tak cukup bahasa kotor di dunia ini untuk maki demer.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.