Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 16 January 2014

TOK MUFTI TAKNAK TENGOK KE FILEM HEBAT TERBITAN ANAK ISTERI PEMIMPIN KERAJAAN YANG "ADIL" NI? (INI SAMPEL VIDEO-CLIP NYA)

Bughah kalau kita berdemo menentang tayangan filem lucah ini di Malaysia. Sebabnya penerbit filem ini anak isteri PM kerajaan yang adil, yang tidak boleh ditentang keputusannya menarik-balik subsidi barang - yang menyebabkan harga barang naik melambong.



Alah...bukannya payah sangat nak buat pelaburan kat filem camni. Rakyat 1 Malaysia patut bangga. Ini anak muda Melayu Islam tau.

Duit sudah menabung sejak dalam perut lagi maa...

Duit boleh cari maa...

Dengan duit macam-macam boleh beli maa...

Cakap, apa saja...

YANG TAK BOLEH DIBELI IALAH KECANTIKAN AKHLAK

YANG TAK BOLEH DIBELI IALAH KECANTIKAN NILAI ISLAM

Pemimpin tadah tangan, doa...apa maknanya semua itu? Doa untuk apa? 

Teruskanlah dengan khayalan - Syukur! negara masih aman. Kerajaan ini adil. Ini senarai akujanji yang ditepati!


Ahhh! Rupanya habuan buat rakyat pun ada...

TOLONGLAH TENGOK KAMIK
Beware! The enemy is out there! Lurking among the TURUN people!


1 comment:

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.