Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 22 April 2014

TERIMA KASIH AHMAD MASLAN, TENTERA KAMU DAH MULA BUAT KERJA

Kamu tanggungle dosa memfitnah ini:

GAMBAR ASAL BOLEH DILIHAT DI SINI

Fitnah itu sinonim dengan UMNO. Bila mendapat galakan dari pemimpin, maka semakin galaklah demer.

Yong tak hairan dengan kerja fitnah UMNO tu.

Tapi Yong hairan, walaupun nampak tong taik yang penuh fitnah busuk itu, ada yang masih ingin terjun ke dalamnya - konon untuk menyelamatkan akidah orang Melayu.

Nak terjun, terjunle...

Jangan seret ahli jemaah untuk terjun sama. 

Jangan seret ahli parti untuk mandi sama dalam tong taik itu...

JANGAN HASUT MELAYU UNTUK JADI MACAM KAMU...

BERBANGGALAH, UMNO SUDAH ADA SEORANG AHMAD YANG "INNOVATIF"

Yang faham tu fahamle.

N3 berkaitan: tengok-ahmad-maslan-tengah-buat-apa

4 comments:

  1. umno tak lepas dari 2 perkara..fitnah & liwat pegangan utama

    ReplyDelete
  2. Inikah tahap otak Blue Bean Army umno? Mr Bean pun sakit perut tengok lawak bodoh puak2 cai umno ni. Harap2 pihak polis pun janganlah ada mentality setaraf dengan Mr. Blue Bean ni.

    ReplyDelete
  3. Ala.. Baru sikit hampa riuh.. Yg belah hampa tu fitnah merata buleh pulak? Ya la pas dah ajaq hampa matlamat menghalalkn cara, alhalalku walharammu tang hampa suma buleh, org lain suma dosa la ni hampa rasa la kehkehkeh. Yg umno ni pn baghal, piji mintak maap tarik saman, tian chua sori, tarik saman, latest ni pasai felda saipudin mintak maap tarik saman apa la baghal umno ni saman la bg terhempoq depa ni. Kalo pr mampuih nk tarik blk saman.

    ReplyDelete
  4. Percaya sangat dgn consultant APCO yahudi sanggup bayar puluhan juta pulak tu, inilah antara hasilnya. Janganlah sembang bab dosa, payah nak survive. Ada duit buat haji atau umrah, kosong - kosong kata puak ni. Perintah Allah SWT lagikan dipandang enteng, apakan pula budaya fitnah. Jika ada sesiapa yg menyanggah, akan ada yg tuduh bughah pula.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.