Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Sunday 28 December 2014

KEADAAN GUA MUSANG SELEPAS BANJIR (VIDEO)

Klik imej video. Wahai pemimpin! Insaflah. Jangan tengok saja!

2 comments:

  1. InsyaAllah ! org awam boleh bantu sekadar mampu. Sekarang kerajaanlah yg kena mampu bantu, caranya hanya dg banana munturi isytihar darurat. Wang negara banyak dihabiskan cara membazir.... Hangpa mangsa banjir kalau kecik kecik dulu bijak menabung sehari 20 sen macam adik eton yg minta wang suapan merahsiakan pertemuan kak eton ngan abang sudin, sudah pasti hangpa dapat beli cincin $24 juta, masi nilah boleh dipajak cincin tu buat bina semula rumah dan beli kereta. Aku juga bodoh masa kecik x menabung 20 sen.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.