Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 31 December 2014

VIDEO PM 1MALAYSIA DALAM BANJIR YANG DAHSYAT DI PERAK...ALAHAI...

Jangan ambil gambar di kawasan yang cangkat. Ambil gambar di paras yang airnya dalam sikit. Baru nampak real.


Gambar nak tunjuk kat Obama ke?

Nampak macam nak tenggelam dah. Siap pakai life-jacket. Dah boleh isytihar darurat ke belum?

2 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Orang lain relaks ja tak pakai life jacket... diorang plak lebey-lebey.... Hahaha..... lawak siot

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Salam.

    hoho.. demi keselamatan dia kut? Kalu dia lemas karang lambat siang ler sape yg nak ganti jd PM?? Life jacket tu, perhaps, dia baru hovercraft, boat ke float ke ape jadah asset Messy-ia ni ada ! Tapi elok dia pakai sekali bullet jacket ..hehe !

    Bior ler karam seluruh negara pun dia masih boleh seloro (his antics) - dengan selfie'nya, dengan wayang dia, dgn mimik muka & statement dia - like he cares all this while ?!

    Pemimpin berjiwa rakyat ?? Melayu kena tipu saje ler... Dan dan ler ada bunyi lagu old record of "perpaduan UmNo-PAS" !

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.