Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 1 January 2015

HOORAEY! JET RASMI MALAYSIA NAK BALIK DAH...TERIMA KASIH DR MAHATHIR!

Dulu...zaman tiada Internet, rakyat tak tahu kemana pergi pemimpin. Kemana pergi bini pemimpin. Naik kenderaan apa? Singgah di mana?

Sekarang...walaupun pemimpin nak sorokpun, rakyat tahu juga.

Bab ini kita kena ucap terima kasih kepada Dr Mahathir Muhamad kerana membuka ruangan siber di Malaysia. Kerana dialah, rakyat boleh dapat maklumat yang dikehendaki dengan pantas.

Sebagai contoh:

Pesawat jet rasmi Kerajaan Malaysia, yang dibiayai oleh titik peluh rakyat Malaysia, termasuk yang sedang menderita keHILANGan rumah dan tinggal sehelai sepinggang - telah ditemui. 

Pesawat itu kini sedang terbang di ruang udara Lautan Atlantik Utara.

Bersangka baik Yong! Pesawat yang HILANG itu nak balik.




Yong malas nak buat kira-kira jam berapa pesawat itu patut tiba di KLIA. Tunggu sajalah kemunculannya. Lepas tu kita tengok siapa turun dari pesawat itu.

Geng yang syok sangat nak bergabung dengan UMNO, pergilah siap sedia sambut.


Buat apa dengar cakap Husam Musa (TMI)?

Mengkomer tutup saja sebelah mata di atas segala kebejatan UMNO. Bergabunglah sehingga HILANG harga diri.

6 comments:

  1. A'kum Yong

    Tak apa, sendiri gali kubur sendiri masuk!

    ReplyDelete
  2. Ularmak pas dah lama hidup merempat skrg nk merasa sogokan wang dari umno apco sebelum ajal tiba..

    ReplyDelete
  3. Kita tunggu siapa yang keluar dari pesawat yang di katakan "HILANG" itu. Rasa nya "CELEBRITY" yang di tunggu tunggu itu tidak akan muncul dalam bentuk nya, kalau muncul pun pasti di bungkus dengan sejenis guni kot agar mereka yang menunggu tidak berpeluang melihat bentuk tubuh nya yang "LANGSING" itu!!!.
    Ura ura para "ULARMAK" PASu yang nak bergabung dengan UMNO-APCO itu aku berharap ia nya tak kan menjadi. Kalau jadi juga aku kira ramai para ahli akan meninggalkan pertubuhan itu kerana dasar perjuangan nya boleh di kira sudah berubah.
    "Ya ALLAH, Kau musnah kan lah para musibat yang masih beranggan anggan dengan UG itu kerana mereka seakan akan telah mengabai kan perintah Mu dan Sunnah Rasul Mu" AMIN AMIN YA RABBALALAMIN.

    ReplyDelete
  4. Salam kak yong !

    Sape yer onboard pesawat rasmi kerajaan tu ?? hmmm mungkin UG ni macam imminent gonna happen sooner rather than later. So be it ... mungkin sorang mediator yg notable akan turun demi untuk men"1"kan PAS-UMno (kita semua?) ? Mungkin jugak sorang Santa Claus-es untuk truce tu nanti ?

    Wow... seronok tak kira ler UmNo ..PAS? Harus ke laut ler PAS masa tu ! hohoho

    ReplyDelete
  5. Falsafah hidup UG mungkin; hidup hanya sekali sekaranglah nak rasa senang.Mungkin pilihanraya akan datang mereka tidak terpilih lagi dan mungkin kalah dalam pilihanraya.Jadi alang alang menjuluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.Biar papa asal bergaya bukan harta kita, harta pak mertua.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.