Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 1 April 2015

ANAK ALMARHUM USTAZ FADZIL NOOR SOKONG MAT SABU DAN HUSAM (VIDEO)

Berikut sedutan Forum Pro-Kontra Hudud Kelantan. Dengar sendiri dan nilaikan:



"Ini pemimpin-pemimpin dalam PAS yang patut kita julang. Kenapa kita nak melihat kepada few leaders dalam PAS yang mengapi-apikan hudud ini, sedangkan mereka mungkin tidak ada kredibiliti di mata masyarakat." Muhammad Faiz Fadzil (Baca: Malaysiakini).

Siapakah segelintir pemimpin PAS yang tidak ada kredibiliti di mata masyarakat itu? 

Klu:

Rakyat takde rumah. Awak kat mane?

SUMBER


3 comments:

  1. Assalamualaikum Yong

    Peduli hape dengan ade ke idak kredibiliti di mate masyarakat, yang paling utamenye deme sendighi dapat keredhaan Allah, dah cukup pueh hati beno. Tak bejaye dapat takluk Putere Jaye pun, tak ngape le.... Maleh teman nak nguleh panjang lebo, tengah ghunsen mikiyo pase GST ni ha.

    ReplyDelete
  2. Salam kak yong.

    Takkan hasil balak + hasil koje ngendeng demer (certain PAS Kelantan leaders) tak boleh nak buat rumah sementara untuk mangsa banjir, kut? Apa ker tu contoh akhlak & kepimpinan Ulama' ?? Buat malu aje.

    Takder nye PAS boleh berjaye kat Kelantan pun kalau PR berpecah kali ni. InsyaAllah. Mark this space. TMB tu syok sendiri ker ape mabuk.. what did he smoke, lately?

    Who'd stand with the president whom had flip-flopped on certain issues? Some stands are only disaster in the making.

    ReplyDelete
  3. Tolak hadi awang pembelot barua umno

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.