Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Wednesday 19 August 2015

PIHAK PERANCHIS TIDAK PERNAH KONFIRM FLAPERON ITU SERPIHAN MH370.

Berita kini mengenai MH370 ialah, Peranchis sudah tidak mahu lagi mencari debris (serpihan MH370) di sekitar pulau Reunion.

AddPERANCHIS TUTU KEDAI (IBTIMES)  caption

Berita dari International Business Times juga melaporkan:

SEMUANYA SAMPAH ENTAH DARI MANA

Pihak Peranchis yang mengetuai carian di Pulau Reunion tidak pernah membuat kata putus (confirm) bahawa flaperon yang ditemui adalah dari pesawat MH370.

PM 1Malaysia dapat pengesahan itu dari mana?

Ombak mungkin boleh membawa sampah di Lautan Hindi ke Pulau Reunion. Tetapi, kalau pesawat MH370 itu benar-benar jatuh ke selatan Lautan Hindi Selatan (dekat Antartika), mustahil ia boleh hanyut menentang arus menyeberang hemispheres sehingga terdampar di Pulau Reunion, kata Charitha Pattiaratchis,  oceanographer dari University of Western Australia.

Yong sokong jika mufti-mufti dan JAKIM anjur solat hajat supaya Allah SWT tunjukkan di mana tersembunyinya MH370 ini.


1 comment:

  1. Salam Yong,

    Yang sebenaqnya sapa pun tak tau kapai tu jatuh kat mana kecuali CIA dan kuncu-kuncu mereka. Ni sama juga dengan cegheta duit MDB hat masuk dalam ekaun Najib tu mai mana...sapa yang sedekah....pasai apa yang dia baik hati sangat pi sedekah kat laki Rosmah tu....hanya Allah Subhanahuwataala dan yang ampunya akaun saja yang tau.....

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.