Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 7 September 2015

I SAY! TAKDE PELUANG NAK BER YOYA-YOYA LER PULAK!

Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim mengesahkan pihaknya tidak akan membenarkan Perhimpunan Rakyat Bersatu' yang dijadualkan di ibu negara pada 16 September ini atas implikasi keselamatan, Lapor KiniTV.

Alamak! Baru diorang praktis panaskan badan, tiba-tiba dah kena halang.


TAHNIAH TIMBALAN KPN DATUK SERI NOOR RASHID IBRAHIM!

Ini baru kena dengan pangkat Datuk Seri yang disandang!

Bukan macam anak menteri apa nama entah, ada pangkat Dato' tetapi cakap macam orang tak sekolah. 

Walau bagaimanapun polis tentu sangat sedar, peserta baju merah ini tidak mungkin dapat menjaga disiplin seperti peserta Bersih4:


Tapi jangan bimbang. Masih ada menteri yang sokong mengkomer!

BERITA ASAL MALAYSIAKINI

Beryoya-yoyalah di stadium. 

Kalau ada hati nak bakar bendera DAP di stadium tu kena berhati-hati ye. Jangan bakar satu stadium pulak. Asap mengeluarkan karbon dioksida dan karbon monoksida. Benda yang ada cat dan dye jika terbakar, akan mengeluarkan asap kimia toksik. Kalau tersedut bahan-bahan ini, di tempat tertutup pulak tu, boleh kojol.

Yong bagi ingat jer.

4 comments:

  1. Salam yong..
    Kat kampung sy,geng2 sarkas mcm ni kami panggil beruk mat yeh

    ReplyDelete
  2. Pelik kan

    Gambar lim Guan eng kena pijak dan bakar sampai sekarang tiada tindakan

    Melayu jgn jadi sadis dan berat sebelah..

    Nanti nampak sgt ketidakadilan dan kebodohan melayu memerintah malaysia

    ReplyDelete
  3. Ha..ha..ha..lawaknye... himpunan baju merah sejuta? Sejuta apa? Duit sejuta? rasuah sejuta? Rasis sejuta? Fitnah sejuta? Carut marut sejuta? Kalau benda2 tu yang nak diadakan sampai sejuta, den percaya! Tapi nak kumpul orang2 UMNO sampai sejuta dan duduk kat jalanraya menyokong Najib dan rasuahnya? Ni cerita lawak jenaka nukilan Zahid komedi ke? Bukti Kelas A dapat bagi ke nak suruh percaya ada sejuta orang nak dengor temberang Najib dan si Jamal ikan bakor?

    Satu lagi, pernah ke selama wujudnya perhimpunan BERSIH dari 1.0 hingga 4, orang2 UMNO dapat kumpulkan beratus ribu ataupun beribu ataupun beratus penyokong mereka dalam usaha menyaingi populari BERSIH? Setakat jual air liur macam Presideng PAS tu boleh le! Perhimpunan tajaan PERKASA pun baru beberapa kerat mat2 "kepala sot" sanggup datang, inikan pulak suruh datang dengan tiada upah, tiada nasi bungkus, tiada cabutan bertuah, tanpa duit derma, tanpa duit kopi, tanpa duit BR1M, tanpa duit rokok, tanpa duit teksi, tanpa duit bas, tanpa duit lori, tanpa duit ketapi, tanpa duit kapalterbang dan bermacam2 duit lagi lah!

    Setakat sebut juta2 sapa pun boleh tapi nak dapat berbillion2 tu cuma Najib je yang terrer! Memang lawak banganglah set2 UMNO dan juga walaun2 PAS kalau ada yang teresona dan teruja nak join pakcik Ikan bakar ni jual ikan merapu sambal temberang! Pakcik Jamal ni dapat ikang dari Tuang Presideng Pas ke agaknye sebab Tuang Presideng jugak yang tak bagi ahli PAS join BERSIH (takut agaknya bila dah join BERSIH, mana boleh nak join KOTOR berbaju merah...yelah takkanlah nak panggil himpunan diaorang tu BERSIH gak. Mesti lah yang berlawana so...no choice..Perhimpunan sejuta KOTOR berbaju merah)...!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.