Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 19 May 2016

SUDAH BERAPA KALI BILANG DAAA...

26 Julai, 2015:

MALAYSIAKINI

16 Januari 2016:

SINAR HARIAN

18 Mei 2016:


Pakatan Harapan sudah dibentuk. Pemimpin PKR sudah ke hulu kehilir berceramah bersama-sama pemimpin Amanah dan DAP di atas pentas Pakatan Harapan.

Dari hari ke bulan, dah nak masuk ke tahun.

Takde pun putus.

Lepas itu timbul senario ini:


Bukan satu kawasan!

PKR mengelat masa main teng-teng. PAS tak kata apa-apa!

Dulu...apa racun yang tidak ditabur oleh UMNO untuk dihadam oleh PAS?:

YOUTUBE

Mungkin pengkhianat itu hanya untuk Amanah jer.

Fikir sendirilah.

5 comments:

  1. Kita cari punca masalah yang menjadikan masalah PR. PAS adalah punca dari awal. Saya pun tak tau apa masalah PAS ni. Buang semua orang yang berusaha membawanya keatas. Rasa yang dibuang semua tak guna seolah mereka harus jadi Pak turut ulama. Gitu ke

    ReplyDelete
  2. Assallammualaikum Yong,

    Mengapa semasa menerima cadangan Mokhtar a/l Sneak berhubung dengan "CHAI" puak puak PAS, PIS, PUS tidak memikirkan akibat nya? Sehingga kehari ini masih melalak saperti orang "GILA TALAK" setelah the bunch yang konon nya idiot di sepak keluar dan menubuh kan AMANAH?

    Semasa aku di zaman jahiliah dulu mereka yang sezaman dengan ku yang kaki nombol kerap mencari result nya dengan cara menguna kan "CHAI". Kebanyakan kami akan "MEROYAN" sekira nombol nombol yang di perolehi melalui "CHAI" tidak menjadi. Mungkin itu yang menyebabkan puak puak lebai malang ini meroyan.

    Dari pemerhatian ku bahawa sebenar nya puak UMNO yang akhir nya berjaya untuk memecah belah solidirity di antara PAS, PKR dan DAP, dan agenda mereka berjaya, tambahan bila puak PAS, PIS, PUS ini mulut mereka penuh dengan sejenis makanan yang di panggil "SAGUN". sebenar nya riak tersebut sudah bermula sejak dari PRU ke 13 dulu di mana berlaku nya pertandingan 3 penjuru. Di Terengganu pula seorang yang di katakan ulamak tersohor telah menuduh wakil PKR sebagai pembekal "PIL KUDA". Akhir nya terbukti siapa dalang nya apabila si lebai malang itu setiap kali mengeluarkan kenyataan seoal olah under the influnce of that "PIL KUDA".

    Kini 2 PRK akan di ada kan. Mari kita perhatikan siapa yang mengukur baju di tubuh sendiri.

    Ma'af cakap, sejak PAS, PIS, PUS tidak lagi berada di "JALAN YANG LURUS" dengan mengizinkan "CHAI" yang saya percaya bukan dari ajaran "ISLAM" saya telah pun meninggalkan Parti Ajaran Sesat itu.

    ReplyDelete
  3. Yong.. dah ada keluar kenyataan di blog tertentu.. 15 pimpinan pas dpt habuan tertentu dr najib..nak tuduh kang jadi fitnah.. tp sbb yong blog yg ada nama juga usahakan..sama ada benar ke palsu kenyataan tu...naik heran puak2 serban ni.. dia boleh putar 180 darjah lepas TGNA meninggal..

    ReplyDelete
  4. smua masalah ari ni adalah kajang move yg briliant sangat tu.jangan salahkan pas.kalau ph tahu menghormati hak pas hal tak berlaku.ingat pas mcm pan yg boleh ditunjuk diarah

    ReplyDelete
  5. nasi dah jadi bubur..mula mula ingat the bunch of idiot akan merayu minta simpati...ape nk kata idiot dah jadi worrior..
    satu kumpulsn merasakan diri dah bagus dengan menolak membuang memecat pioneer yg ada dalam pas.
    tak jadi sebaik yg di impikan mslah jadi lagi teruk dari dulu..
    terlebih lagi bila mula jadi bongkak angkuh menganggap diri semakin hebat..
    tak sehebat dan sebagus mana pun..dalam hukum hakam ugama...ye memang angpa bagus..tp dalam permainan politik jauh berbeza dari waktu aruah tgna nemengang, tampuk kepimpinan.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.