Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 26 December 2016

CONTOH PEMANDU BAS YANG TIDAK BERTANGGUNG JAWAB! NGERI! (2 VIDEO)




SUMBER: FACEBOOK

UPDATE: SPAD janji siasat: https://www.malaysiakini.com/news/367395?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

6 comments:

  1. Bersangkutan dgn kemalangan tu, saya rasa cara mengajar orang sekarang perlu diubah. Gunakan pendekatan cara lain. Saya bagi satu contoh; Se seorang datang berjumpa kita untuk diajar cara2 menggunakan kondom. Kita jangan terus ajar dia sebaliknya kita beri tau dia akibat jika tidak menggunakan kondom. Juga akibat jika kondom meletop sewaktu digunakan. Bila dia dah faham, baru kita suruh dia baca instruction di peket tu. Sudah tentu dia sedar yg kondom tu walau pun satu peralatan tetapi ia penting. (Contoh sepontan)

    Correct me if i'm wrong Yong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adam,

      Sampoi cadangan miker. Mohon polis kumpulkan demer dan bos-bos demer satu tempat, bior polis tayang video gambor-gambor ngeri asiden. Tayang banyak kali. Dijamin muntah ijo demer.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Yong

    Udah lame teman idak nganto komen dalam blog ni, ghiso kalo nuleh bende yang betoi nanti kene besoe jawab dengan poleh...ha ha ha

    Pade pikiyo teman, ate elok juge tiap kali sebelum mane-mane beh tu begeghak, dicadangkan dreba beh tu bagi pade setiap penumpang nombo akaun peribadinya. Kalo penumpang tu bepueh hati bile dah sampe dengan selamat, boleh le demer tu masukkan sedikit derma ekhleh ke dalam akaun tu ikut suke demer. Macam konsep 'You help me, I help you' tu, amacam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad Saleh

      Yong setuju bebenor. Bior le duit tu masuk poket dreba. Bukan poket tokey bas yang cekik darah tu.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.