Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 14 October 2011

KEKADANG KUNIN PUN YONG TAK BERKENAN

Meh tengok gambor ni. Di sebelah kanan, hak warna macam teh cina tu ayor direct dari pipe syabbas. Sebelah kiri ayor yang dah masuk water filter. Larat komer nak minum ayor kunin tu?

Yong dengor gaji CEO Syabbas lebih RM5 juta setahun. Macam tak caya. Takkan gaji RM5juta setahun sampai hati bagi ayor roper ni?

Yong terpaksa beli water filter sebab Yong kesian kat kidney Yong. Tapi bagi demer yang kurang pendapatan camne? Kerajaan Selangor dah beri ayor free. Tapi itule roper ayor yang free. Kot tak sanggup minum ayor kunin, jadi tak free le sebab kena beli water filter.

1 comment:

  1. singgah idak boleh lelame. bini teman tgh nunggu hari weh!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.