Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 14 January 2012

APESAL SBPA TANGGUH PULAK? - YONG NAK TUKOR KERETA NIH!

Amacam? Tinggi tak tahap citraser Yong?
Kabinet arah tangguh SBPA sebab nak review. Banyak bebenor lubang2nyer yang perlu kambuih. Itule. Buat keroje takdenyer nak fikior panjang. Hah kan dah kecewa? Ingat nak tukor kereta. Sekarang, kot gomen tak nak naikkan RM4,000 sebulan, mampuke? Jangan komer dah buat booking sudah. Jadile komer macam Mat Jenin. Huhuhu...

Takpe. Kot penjawat awam boikot, demer ni boleh ngundi
Yang nak mengundi ni rakyat! Pegawai tinggi JUSA RUSA ade beraper kerat je. Bukan demer boleh menangkan BN pun! Takat nak bagi rakyat keroje sampai tepi kubor tu idak le menarik sangat. Udah badan lenguh sana, lenguh sini, bolehke buat keroje dengan cekap lagi? Kot keroje kat Putrajaya, dalam bangunan canggih beraircond, mungkin boleh. Tapi kot pejabat tepi hutan macam mana? Kot keroje kena berdiri dalam kelas yang paneh depan budak2 kecik seramai 50 orang macam mana? Dah tu pulok yang keroje tepi utan, yang berdiri depan budak2 kecik ni dapat naik seciput je pulok. Memang tak adil. Elokle gomen kaji semula dengan teliti.

Bagi naik tinggi sangat kat JUSA tu ngaper? Nak bodek demer bior sabotage kerajaan PR ke? Selamatle kau rakyat Malaysia. Yang kayer makin kayer, yang miskin terus merempat.
Demer tau aper? Keroje kontrak je

2 comments:

  1. kak mah, Yong geram bukan aper. Demer ni suka buang masa buat review. Masa buat review tu keroje hakiki tolak tepi. Itu yang jadi tak cekap. Ini masalahnya bila buat keroje sebab nak menangkan BN!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.