Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Saturday 17 March 2012

PANAS! BN YAKIN MENANG SATU PERTIGA KERUSI PARLIMEN SAHAJA!

Petang ni Yong dengan bodyguard cuci kolam. Ikan bandaraya tak buat keroje. Demer biorkan aje lumut2 tepi kolam. Asyik berebut makanan koi dengan temoleh jer. Pemaleh betoi. Nak gulai tak boleh dimakan. Hmm...Tetiba masuk berita hot! PRU 13 BN yakin menang satu pertiga kerusi parlimen sahaja! Kalau jumlah kerusi parlimen 222, bahagi 3 = 74 kerusi. Selebihnya, sama ada 50-50 atau kalah! Yong terus capai notebook.

Kalau ada saper2 keluar negara bawak beg besor, sila cek kot dalamnya ader aper2 tersembunyi! 

Sorry I no spik englis, tak main lagi sekarang!
BEG LEMBU MUNGKIN DIBAWA KELUAR!
BN ader 2 bulan untuk menukar satu pertiga itu kepada dua pertiga. PR juga ader 2 bulan untuk menafikan BN dari terus duduk di Putrajaya. Inipun jika kita percaya pada ramalan Bloomberg PRU 13 akan berlangsung pada 3 Jun 2012. Tapi, kot komer masih nak tidor atau berebut kerusi lagi, ikut suka komer.

BN mesti dihukum dengan kekalahan kerana perbuatan parti itu mendera negeri2 yang diperintah PR, seperti Kelantan.

Masa untuk berubah!

2 comments:

  1. Salam Yong,

    he he deme tak main beg-beg besor Yong. Sebab bawok benda kecik besor jari gebu pun dah RM72 juta sebijik...he heh! (wink, wink!).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Yong Moh Kembara,
      Ater, nak guna bank-transfer kot kena freeze pulok. Yang blink2 tu payoh pulok nak cari pembeli. Idup kena ader cash.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.