Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 1 June 2012

EK ELEH, ROPERNYER KURA-KURA DALAM PERAHU...

Berita yang buat Yong senyum...
SUMBER ANTARAPOS.COM
Setelah jenuh tibai kawan seperjuangan dalam jemaah melalui media perdana kiri kanan depan belakang atas bawah (ini dipetik dari kata-katanya sendiri ketika menyokong Hassan Ali) dalam video di sini, pada minit 3.13 dia kata terkejut pulok bila name takde dalam senarai Kelantan. Takpe. Sabor ye. Miker boleh bertanding atas tiket Jati atau calon bebas di Bachok, kalau berani.

Ustaz Nasha pun ader peminat kat facebook yang didirikan untuk beliau di sini. Tak kosa nak buat cut and paste. Komer pergi le sendiri ke Facebook tu kot nak tahu saper penyokong ustaz Nasharuddin.

Hmm...
Kura-kura dalam perahu
Pura-pua tak tahu...

2 comments:

  1. suruh nasha ni balik ghombau lah bertanding hahahahahh bertanding atas tiket BaNggang ,,,, hahahahhahahahahha

    ReplyDelete
  2. Salam Pak Oncu,
    Kek Ghombou nanti keno lawan ngan Chegubard dan KJ pulak. Takdo peluang le.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.