Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 5 June 2012

SEDAP KUTUK ULAMA, TAK SEDOR KETAYAP DAH SENGET WEH! HAHAHA!

Nih profesor aper lak? Profesor mata ke profesor Islam? Sedap betoi mulutnya mengata tuan guru Nik Aziz, tak sedor ketayap dah senget, weh! Saper dah tertinggal cerita baca kat sini. Yong tak sampai hati nak upload kat Blog.

KETAYAP SENGET!
Cer tengok baik-baik ketayap dia...kan sama gaya pakai dengan budak kat gambor bawah nih. Tak sengaja? Atau Allah nak tunjuk kita camne hatinya?

KIPPAH DIPAKAI BUDAK YAHUDI
Mulut dia pulok sama dengan dengan mulut kaki pukul 1Malaysia. Cer baca kat bawah nih:

INI PETIKAN NST

Kot kita benci orang pun, Yong tidak advocate perbuatan sumpah seranah dan maki hamun. Ini pulak tuduh orang kafir atau iblis dan sebagainya. Tak tahu camne nak labelkan profesor nih. Komer nilai sendiri ler.

4 comments:

  1. Dia nie sebenarnya profesor merapu. Agaknya keja pun dah pencen. Jadi bila merapu macam nie dia harap adalah puak2 UMNO ambik dia bagi keja, macam geng kita yang jaja beras kampit tu le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam XUMNO
      Itu le masalahnuya bila jadi profesor entah apa-apa. harap sempat insaf.

      Delete
  2. Salam Yong,
    apalah pulak yg dia seranah pd sorang ulamak? Teman dah terlepas nih! Sibuk layan tetamu tak sempat nak membaca blog, berita bagai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yong Moh Kembara,
      Takpe, terlepeh 1 beh, boleh naik beh satu lagi. Yong tak upload video nya kat blog ni. Tak sampai hati dengor dia cakap. Ramai dah upload kat blog2 lain. Miker cari le kot nak tau.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.