Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Monday 13 August 2012

KONFIUS! SAPER SEBENORNYER "BAPOK KATOK" NI?

Ramai nak jadi wakil rakyat. Dari yang ramai-ramai tu, ramai jugok yang sebenornyer tak layok jadi wakil rakyat! Bukan demer tak layok sebab takde paper qualification. Tidak! Ader loyar, ader jurutera, ader pensyarah, ader lulus oxfod, ader peniaga, ader mengaku ulama, ader posmen, ader par etc. etc. Pendiknya macam-macam kerjaya asal demer sebelum jadi wakil rakyat. Lepeh jadi wakil rakyat, yang dapat bentuk kerajaan sibuk nak projek (punca kekayaan)! Bila tak dapat projek, marah! HP sering ditutup. Bilik operasi sunyi! Ingat bertapa, cari ilham. Ropernya demer tengah metamorphosis jadi katok. Akhirnya sebuah kerajaan yang sah tumbang!

Sekarang timbui cerita "Bapok Katok."

Buat Yong konfius jer. 

Cer komer perati betoi-betoi 2 gambor ni.

SAPER YANG TERSENGIH DENGAN KATOK-KATOK PEGHOK NI?

TERSENGIH LAGI, KALI NI DENGAN RAJER KATOK KELATE

PEMIMPIN BERMARUAH? KAH KAH KAH!

1 comment:

  1. Salam Yong...
    Temana nak tompang gelak aje le... kah kah kah... selamat berbuka puasa Yong...

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.