Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 30 April 2013

POLITIK JAHAT: EMAIL MEMBURUKKAN RAFIZI TERSEBAR DI UITM!!!

Politik sudah sampai tahap gila babi. Sah UiTM dijadikan kuda tunggangan BN. Email memburuk-buruk Rafizi dan kempen untuk BN kini tersebar di universiti milik Kerajaan Malaysia itu. Lihat dan nilaikan sendiri:

HALAMAN 1

HALAMAN 2
Warga UiTM kecewa kerana email yang datang dari anonymous disebar luas mememuhi in-box email rasmi staf UiTM. 

Ini kerja siapa?

Kepimpinan UiTM tolong jawab!

JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

4 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Aik... takkan email spam checker tak detect dan halang benda nih... ker spambot nih memang dibuat khas oleh team IT kat UITM.... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Itu yang pengirim ini pelik. Universiti patutnya non-partisan. Pengirim ini sebenarnya ahli UMNO. Tapi dia pun tak suka benda2 macam ini. Dia minta Yong war-warkan kerana mahu politik sihat.

      Delete
  2. Semuanya hak milik UBN sebelum 6 May ini.

    ReplyDelete
  3. Aku adalah Ahli Umno sebelum tahun 1953. Tetapi apabila masuk pilihan raya II aku bercerai talak tiga dengan Umno. Apa saja perangai jahatnya tidak berubah sampai sekarang,maseh tak sedar dik untung!!!!!!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.