Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 5 April 2013

SIAPAKAH YANG AKAN TERKEJUT KONGKANG BILA NAJIB UMUMKAN NAMA-NAMA CALON BN?


Nak bagi terkejut, kata Pengerusi BN. 


Walau bagaimanapun calon dan pengagihan kerusi akan diumumkan lebih awal katanya lagi.

Kalau umumkan awal, BN akan tahu reaksi pengundi, sama ada suka atau menyampah kat calon. Kalau suka, boleh dikekalkan. Kalau menyampah, sempat diganti.

Ada perubahan, katanya.

Saperler yang akan terkejut kongkang nanti?

Teringat Yong kat seorang isteri bekas YB di Perak. Berminggu-mingu tak kuor rumah sebab suami tak tercalon semula. Hahaha...

Sampai jiran-jiran ingat sudah pindah ke Madagascar...

Jangan ada yang bunuh diri, sudah.

SELAMAT BERJUANG
JOM UBAH
TOLAK UMNO
TOLAK BN

3 comments:

  1. A'kum Yong
    terkejut kongkang?
    kalau kat kedah 'terkejut biawak'!

    Hee..hee jangan kojol sakit jantung sudaah!

    ReplyDelete
  2. org kedah kata terkejut BEWAK!

    ReplyDelete
  3. Salam Mountdweller dan Oragjitra

    Orang Perak sebut terkejut Beghok (beruk).

    Kongkang atau slow Loris adik beradik beruk juga. Dalam gambar itu ialah sloth. Tak tahu apa nama Melayunya. Mengikut kajian sains sloth ini bukan beruk. Walau bagaimanapun Sloth dan Slow Loris, keduanya sama lembab dalam pergerakan dan suka bergayut kepala ke bawah.

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.