Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Thursday 25 July 2013

ANGKA 500 YANG DIGEMARI NAJIB, PRESIDEN CUEPACS KENA UCAP SYUKUR SAHAJA...

SYABBAS MB SELANGOR YANG PRIHATIN

Memang padan muka komer.

Jawatan Pesiden mahu, tapi tahunya minta bonus jer.

INI YANG KOMER TUNTUT KAN?

Apa komer cakap dulu? Kerajaan sudah bagus? Hampir semua tuntutan Penjawat Awam ditunaikan? Apa yang komer tuntut? Bonus?

KERAJAAN PEKA, KATANYA

Jangan jeles kat Penjawat Awam Selangor. PM 1Malaysia kata BR1M RM500 boleh belanja setahun. Bantuan RM500 ini dah kira bagus. Dia suka angka 500 tu...Dan itulah yang komer dapat:

RM500 UNTUK PENJAWAT AWAM

Sebenarnya salah Penjawat Awam kerana memilih pemimpin pekerja yang tak cerdik! Orang lain dapat kek besar. Komer dapat keredak dan serbuk jer...

RM500,000,000 UNTUK SEORANG KRONI (THE EDGE)

Jadilah le yer. Keredak pun keredak lah. Asalkan negara aman! Kek yang besar tu takdirnya bukan milik komer.

BERAPA KALI PM SAMBUT HARIJADINYA DALAM SETAHUN?

3 comments:

  1. DeeDee Yong...

    Budak-budak bukan boleh bagi duit banyak-banyak.. RM500 tue dah kira banyak la tue... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++

      Lepas bagi duit, suruh main jauh-jauh...Inilah negaraku 1Malaysia dengan PM yang prihatin

      Delete
  2. Tak boleh harap punya presiden! Perjuangannya dah tercapai untuk dapat 'Datuk'. Lepas dapat title 'Datuk' maka nada pun dah lain macam!asyik ngampu je.Tiap-tiap tahun asyik minta 2 bulan atau 2 setengah bulan Bonus! Tak berani nak minta bonus 6 bulan gaji ke? Macam swasta atau GLC! Kata perkhidmatan Awam dah taraf dunia? Kesian betul PA Malaysia, kalau takde bantuan khas kewangan RM500 dari kerajaan, maka tak berayalah jawabnya....tapi PA negeri Selangor dapat sebulan gaji ngape ye? Kalau macamni baik TS Khalid jadi PM..sebab dia pandai cari dan simpan duit dan menghargai PA Selangor yang membantu menggerakkan dan melaksanakan dasar kerajaan negeri di bawah PR!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.