Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 27 September 2013

INIKAH PUNCA PEGAWAI/PEMAIN BOLASEPAK SELADANG RASUAH?

BACA SETERUSNYA DI SINI
Takkan siasat pegawai dan pemain ajer kot?

Pemuda, pemimpin dan ulama PAS tolong dakwahkan pegawai/pemain Seladang ni.

Ramai yang lebih miskin dari gerombolan bolasepak di Perak, sampai tak cukup makan. Jangan kata nak pergi menonton bola sepak.

Ini komer asyik sibuk berpolitik cantas-mencantas, akhirnya dapat apa?

Malu lah sikit pada DAP.

Cerita sebelumnya tentang gerombolan bola sepak Perak, di sini


2 comments:

  1. agaknya sifat semula jadi orang melayu kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.

      Entah le... Teman rase tak ke mana main & tengok bolasepak ni KALAU ralit sangat main sampai lagho dalam mentaati Allah. Takat main bola saje tere tak memadai. Salsiah bintang bolasepak tu juga kena sama naik, hebatnya. Baru le bagus dijadikan idola bebudak lain nak ikut buat contoh.

      Contoh biasanya, taim solat fardhu Asor, Megrib pun bebudak masih kat padang bola, takde sapa marah, tegur deme tu. Kita tak ajar deme pentingnya dirikan solat, jaga disiplin diri mentaati masa, dsb.

      Kalau tere sampai boleh wakil negara tapi basic thing pun kureng, hancor jugak. Tu yang ambik ra$uah, berpoya-poya tak ingat, perangai mengalahkan selebriti Hollywood.

      Puncanya pase deme dah terdidik selama hari ni ghope tu. Roh Islam takde sebab tak diajor pada pendidikan awal peringkat bebudak lagi. Mak bapak, guru besar & Cikgu PJ perlu prihatin hal ni membudayakan Islam dalam sukan ni supaya suatu hari nanti akan melahirkan ramai bintang bolasepak (& sukan lain) yang beragama Islam bukan saje tere main bola TAPI juga bangga mentaati Allah & jaga solat, jaga perangai, tak ambik ra$uah, dsb.

      Delete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.