Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 21 February 2014

AIR MATA BUAYA DI KAJANG

AIR MATA BUAYA

Mengikut peribahasa omputih, air mata orang yang menangis kerana menagih simpati itu "crocodile tears." Jadi tak salah kalau kita terjemahkan menjadi air mata buaya kan? 

Nampaknya air mata buaya Chew Mei Fun amat laku. Sampai pejuang Melayu ulung, raja katak pun tersentuh hati.

Kat bawah ni flashback drama air mata buaya tu...


Tak tahulah sejauh mana pelakon air mata buaya ini boleh mempertahankan kalimah Allah.

Perkasa dah komen. Pekida, Isma, Jati, PPIM...bila nak sambut?

Yang ini pulak flashback drama pendik aksi raja katak:

PENILAIAN RAJA KATAK YANG TINGGI MORALNYA


5 comments:

  1. Kepada penduduk kajang pandai pandai lah nak pilih calon adun mereka diantara emas pakatan rakyat dan bn taik yg akan membusuk selepas pilihanraya nanti. UNDILAH PAKATAN RAKYAT YB ANUAR IBRAHIM negeri selangor akan bertambah maju dan makmur aman sejahtera.

    ReplyDelete
  2. Air mata buaya agaknya lebih jernih dari air mata katak!

    ReplyDelete
  3. Ayo mate boye ke... ato, mate ayo boye, yang mane satu nak pake ni. Ce pikio betoi2 due2 pun same boleh pake juge, tak same le enggelnye, he...

    ReplyDelete
  4. Rakyat kajanh dah bijak mana madu dan racun

    ReplyDelete
  5. Perkasa oh perkasa... lemahnya perjuangan suci ngko! Habis berterabur melayu, islam dan raja bila chew mei fun menjadi pujaan presiden perkasa yang syumul lagi 1000 kali baik dari anwar.... sudahlah breheng.... pi mampoih la ngko wayang cina ngko!

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.