Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Tuesday 4 March 2014

KALAU MAT SABU YANG BERTANDING DI KAJANG...

Rioh rendah Hassan Ali and the gang mengutuk Anwar Ibrahim. Nak muntah pun ada bila baca kenyataannya tentang alasan syarie...

Apa yang dia meroyan sangat ni?

Gambor ni dari Milosuam. Yong takde le nak membeli Berita Hairan! Citernya komer cari le...Ada kat merata facebook dan blog. 

DEMAM PANEH KE?

Dari dulu sampai sekarang mamat ni demam tak kebah-kebah. Komer boleh baca penyakit dia ni di sini dan di sini

YANG INI ADA BUKTI SYARIE KE?

Agaknya kalau Mat Sabu yang bertanding di Kajang, dia cakap apa pulak erk? Nak kutuk Syiah, dah tak boleh. Iran dah marah.

Mujur Kajang kerusi PKR. Wakaka!

APA SUSAH, FLOM KAN ADA

Yong cadang Anwar Ibrahim saman dia RM1billion. RM100juta tu stendet papagomo jer...

10 comments:

  1. A'kum Yong

    Ginilah jadinya kalau tak sedar yang diri tu sendiri yang Dajjal!
    Malaun ni bukan setakat demam tapi orang gila terbuang.....

    ReplyDelete
  2. Bukan nak mengata tapi dah dia sendiri yg mendedahkan kebusukan hatinya. Mungkin juga hasutan dlm summer camp dah tak laku.

    ReplyDelete
  3. kesian pencacai hasan beras jati akhir2 umur jadi standad anjing kurap menyalak2 minta tulang.

    ReplyDelete
  4. Salam Yong.
    Yang teman tak gemo tu, kutuk dan caci maki serta fitnah Anwar, pakai kopiah pulak tu.Macam mana orang bukan Islam nak tertarik dengan Islam dan bagaimana orang Melayu (hanya Islam di mulut alias jahil Islam) tak percaya.Orang Islam tulin (sebab itu setiap seruan perintah Allah dalam Quran, pasti Allah seru dan perintah "Hai orang orang beriman".Tidak pernah diseru hai orang Islam, tidak pernah dan tidak ada.Orang yang menuduh orang lain jahat sebenarnya dialah yang lebih jahat.Dan tuduhan itu akhirnya berbalik kepadanya.Kerana itu janganlah dibalas kejahatan orang lain kepada kita memadailah kejahatan itu membalas kejahatannya.Kepada Hasan Ali tolonglah buka kopiah kerana kami orang Islam amat malu dengan perbuatan anda ini.Terima kasih, Yong.

    ReplyDelete
  5. yg pasti duit dlm kantung dah beransur kering

    ReplyDelete
  6. Meroyan tak sedor dir, kalau diri tu hebat tentulah ramai yg menyokong, ni tengok muka pun org menyampah dan kalau berkata-kata hanya ayat-ayat busuk yg kuar dari mulut oingkang dia...dulu kata pakar motibasi konon...inilah politikus basi

    ReplyDelete
  7. Salam Yong, jom nyanyi to the old tune :
    Hasan memang budak jahat...
    suka cakap bukan-bukan.
    Bila mati jumpa malaikat...
    tentu dia kena sebat!

    ReplyDelete
  8. Siapa tak kenal Hassan Ali (dulu) seorang motivator yang terhandal. Dia 'berjaya' setidak2nya menghasilkan "tangisan"2 anak2 remaja di penghujung summer campnya.
    Sekarang apa dah jadi dgn dato' pakar nih!!!!! Melalak ke sana ke mari konon bela Melayu dan Islam. Dia dah hilang telor tak mampu nak bela Islam ...senyap soh dengan isu Pemikiran Kassim Ahmad. Dato' ni sendiri meletakkan dirinya di lembah yang hina. Hassan...lagi banyak lu cakap lagi banyak mistake lu bikin. Bertaubatlah dan kembali ke pangkal jalan, dan jangan lupa bawa Kassim Ahmad and the gang bersama

    ReplyDelete
  9. Harap-harap bebudak @ sesiapa jua yang pernah hadir summercamp atau dimatibasikan oleh hassan akidah IMR tidak mempunyai sikap dajjal dan munafik tahap gaban seperti hassan akidah nih! 21 alasan syarie tu nampaknya sangat kena dan cocok dengan hassan akidah!

    ReplyDelete
  10. Hassan Ali..bertaubat dan kembalilah ke pangkal jalan...sebelum pergi jauh menyimpang. ...kurangkan bercakap banyak kan berfikir...moga menemui jalan yang diredah. .

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.