Di sini komer kena lihat dengan hati. Baca dengan otak. Baca sampai habis. Dalam hati ada perasaan. Dalam otak ada akal. Kalau tidak komer tak faham.

MAAF

Semua blog yang ada iklan tersembunyi, iklan jual produk untuk tujuan seks, dan iklan yang menempel di tengah halaman (sama ada menutup teks atau tidak) akan dikeluarkan.

Friday 28 March 2014

KEJADIAN INI BERLAKU DI MALAYSIA JUGA KE?

DI TEMERLOH PAHANG

MENGURUS BAHAN KIMIA TOKSIK DI AMERIKA 

Menurut beritanya, sisa yang dipercayai dari Lynas tumpah di Batu 8 Lanchang, Temerloh, Pahang. Jalan telah ditutup. Penduduk dinasihatkan supaya tidak mendekati kawasan tersebut dan jangan berhenti untuk makan ikan di tempat berkenaan.

Berita boleh di baca di link berikut:


Pada masa ini mungkin Adenan sedang membantu untuk mengutip sisa tersebut bagi menyelamatkan bumi Pahang dan hidupannya...Itupun kalau dia berani ler...

Gambar yang satu lagi menunjukkan pakaian pekerja yang mengendali bahan kimia toksik merbahaya di Amerika Syarikat. Baju sama kan? Apa maknanya?

Maknanya benda yang jatuh tepi jalan tu merbahaya la...
Kalau tak merbahaya, pakai baju biasa jer...

NOTA: Rare Earth ni banyak gunanya weh, jangan komer tak tahu. Baca di sini.

3 comments:

  1. antar jer si mulut longkang kandang babi paya mengkuang cuci simamak madey

    ReplyDelete
  2. Salam Yong, Kuning tu mengingatkan kita kpd BERSIH!.. sudi pulak depa pakai BERSIH?

    ReplyDelete
  3. depa kata selamat tp knp pakai hazmat suit? takut org kenal ke?

    ReplyDelete

Komen mengkomer Yong tapis. Yong tak gemor kalau komer singgah dan melalut dengan bahasa mencarut atau bersifat racist. Yong takkan terbitkan. Komen yang ada link iklan akan masuk dalam spam. Tak kira dari penyokong mana-mana parti. Tak puashati? Ini hak tuantanah - untuk terbit atau tidak terbitkan komen mengkomer.